  • 1. Data: 2008-09-09 10:41:41
    Temat: nagranie rozmowy tel. z urzednikiem jako dowod w sadzie
    Od: Marek <n...@n...spam>

    czy takie nagranie ma moc prawną, jeśli w rozmowie tel. nieoficjalnej
    z urzędnikiem wprowadził on mnie wbłąd mylnie interpretując przepisy i
    doprowadzając do tego że straciłem pieniądze w związku z tym, może to
    że straciłem to już nie, ale to że kłamał i nie znał się na wykładni
    przepisów jest ewidentne, przecież mógł powiedzieć że nie ma pojęcia
    lub że nie jest pewny tego co mówi itp. a wprowadził w błąd

    urzędnik oczywiście nie wiedział że rozmowa jest nagrywana

  • 2. Data: 2008-09-09 19:01:42
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Marek pisze:
    > czy takie nagranie ma moc prawną, jeśli w rozmowie tel. nieoficjalnej

    Co rozumiesz przez "moc prawną"?

    Bo jeśli masz na myśli, że jego wypowiedź ma stanowić obowiązującą
    wykładnię prawa, to zdecydowanie nie.

> [...]
    > przepisów jest ewidentne, przecież mógł powiedzieć że nie ma pojęcia
    > lub że nie jest pewny tego co mówi itp. a wprowadził w błąd

    Czy zrobił to złośliwie? I jesteś w stanie to udowodnić?

    Bo jeśli nie, to niestety niekompetencja urzędników nie jest karalna.