  • 1. Data: 2009-12-09 09:07:26
    Temat: mieszkanie spółdzielcze własnościowe a pełna własność-koszt przeksztacenia
    Od: Kasper <j...@g...com>

    Witam,

    Jestem w trakcie zakupu mieszkanie. niestety nie ma ono założonej
    księgi wieczystej. Obecnemu właścicielowi przysługuje spółdzielcze
    własnościowe prawo do lokalu.
    Mam w związku z tym pytanie- słyszałem, że koszt przekształcenia
    mieszkania spółdzielczego własnościowego na pełna własność i założenia
    KW ma od 01/01/2010 bardzo wzrosnąć. Podobno spółdzielnie mają mieć
    możliwość dowolnego kształtowania opłat za takie przekształcenie. czy
    rzeczywiście jest się czym przejmować? gdzie mogę znaleźć nowe zasady
    takich przekształceń, bo google za wiele nie podpowiada, albo ja źle
    szukam.

    Z góry dziękuję za pomoc!
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2009-12-09 09:17:51
    Od: kuba <p...@o...pl>

    Kasper pisze:
> [...]
    > rzeczywiście jest się czym przejmować? gdzie mogę znaleźć nowe zasady
    > takich przekształceń, bo google za wiele nie podpowiada, albo ja źle

    Nie wiadomo, bo nie ma jeszcze na ten temat żadnych przepisów, a obecne
    tracą moc na dniach. Trzeba śledzić proces legislacyjny.

    --
    kuba
    www.fashioncorner.pl

  • 3. Data: 2009-12-09 19:54:47
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Nie wiadomo, bo nie ma jeszcze na ten temat żadnych przepisów, a obecne
    > tracą moc na dniach. Trzeba śledzić proces legislacyjny.

    a to nie tak, ze traca moc te o przeksztalceniu lokatorskiego ?

    Icek

  • 4. Data: 2009-12-10 09:51:46
    Od: kuba <p...@o...pl>

    Icek pisze:

    > a to nie tak, ze traca moc te o przeksztalceniu lokatorskiego ?

    Nie.
    Te chyba też, tylko za rok (nie jestem pewny).

    --
    kuba
    www.fashioncorner.pl