  • 1. Data: 2002-07-20 08:24:32
    Temat: mieszkanie spółdzielcze
    Od: "JanuszKIM" <j...@p...pl>

    Czy spółdzielnia mieszkaniowa może odebrać mieszkanie, w którym zmarł główny
    lokator, a pozostałe osoby które w nim są zameldowane są w związkach
    małżeńskich z osobami, które są zameldowane gdzie indziej, albo posiadają
    inne mieszkanie własnościowe. Mieszkanie, o którym mowa w pierwszej części
    zdania nie jest wykupione na własność.
    Bardzo proszę jakiekolwiek informacje.
    Dzięki. Ania

  • 2. Data: 2002-07-22 09:06:16
    Temat: Re: mieszkanie spółdzielcze
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "JanuszKIM" <j...@p...pl> wrote in message
    > Czy spółdzielnia mieszkaniowa może odebrać mieszkanie,

    Absolutnie niem oze oderac, bo go ma.
    Mieszkanie jest spoldzielni.

    Zmarly byl prawdopodobnie wlascicielem "spoldzielczego prawa dolojalu".
    trzeba przeprowadzic "nabycie" spadku i wystapic do spoldzileni
    o przyjecie w poczet czlonkow...

    Dzis nie ma juz (jesli mnie pamiec niemyli) ograniczeina i mozna miec wiecej
    niz jedno prawo spoldzielcze do lokalu.

    Boguslaw