  • 1. Data: 2002-11-16 11:32:14
    Temat: mieszkanie komunalne, remont i co dalej ???
    Od: "sqrczak" <j...@w...pl>

    właśnie
    jest sobie mieszkanie komunalne
    mieszkam w nim z żoną i z dzieckiem
    głównym najemcą jest moja babcia .
    przed narodzinami dziecka postanowiliśmy doprowadzić nieco mieszkanko
    do porządku . zrobiliśmy gruntowny remont , który kosztował gruntowną
    kasę .
    kiedy remont się skończył, panowie z administracji przypomnieli sobie
    ze mamy stare podłogi i że może to grozić katastrofą budowlaną .
    postanowili więc że najwyższy czas coś z tym zrobić .
    i co teraz ?? przecież zdemolują mi mieszkanie ( a co najmniej 2
    pomieszczenia ) czy jest jakieś prawo które nakazuje im doprowadzić
    te pomieszczenia do stanu jaki zastali przy wejściu ?
    gdzie mogę znaleźć jakieś przepisy tego dotyczące ????

    wqrzony sqrczak
    ( dowiedziałem sie od sąsiada ze przychodzą we wtorek, mnie nawet nie
    raczył nikt poinformować )