  • 1. Data: 2005-03-17 07:59:02
    Temat: mam problem ze spoldzielnia
    Od: "Michal S." <s...@p...onet.pl>

    To problem:

    Jestem dostawcą ISP (internetu) Chce wejść z instalacjami na dwa budynki
    gdzie mam
    kilkunastu zainteresowanych, mam z nimi podpisaną wstępną umowe na
    podłączenie.
    Jest również firma która stara się o wejcie bez kokretnych motywacji (umów),
    chodzi im raczej o to że jeśli wejdą pierwsi to mozna wnoskować że mogą
    odbić mi klientów.

    Pozwala im na to dziwne podejście spółdzielni, chcą oni aby odbyło się
    losowanie na który budynek wchodzi dana firma. Strasznie mi się to nie
    podoba, co to za losowanie w sprawach biznesowych.
    Niech sobie wykupią los na loterii a nie robić z biznesu totolotka.
    PONIOSŁO MNIE.

    Problem jest w tym że jeden blok to 10 uzerów a drugi 4.
    Mam podpisane umowy z tymi 10 i z 4 w drugim bloku.

    Może do żeczy, nie chodzi tu o ilość osób, ja chodze przy tym od kilku
    tygodni, przekonałem ludzi do siebie, ale jak wejdzie inna firma to kto wie
    co się stanie. A ciągać się po sądach z powodu umów wstępnych nie chce,
    dodam że jestem mieszkańcem tego osiedla a obca firma ma to gdzieś.

    Szukam sposobu aby wymusić na spóldzielni zrezygnowanie z tego losowania,
    wogóle czy oni mają takie prawo w stosunku do firmy ?

    Michał Sz.

  • 2. Data: 2005-03-17 07:59:52
    Temat: Re: mam problem ze spoldzielnia
    Od: "Michal S." <s...@p...onet.pl>

    Dodam że dziś o 12:00 mam w tej sprawie spodkanie i jest mi strasznie pilno,
    coś na ten temat wiedzieć.

    Michał SZ.

  • 3. Data: 2005-03-17 08:34:47
    Od: "macie-K" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Michal S." <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > To problem:
    >[...]
    > Szukam sposobu aby wymusić na spóldzielni zrezygnowanie z tego losowania,
    > wogóle czy oni mają takie prawo w stosunku do firmy ?

    niestety w naszym kraju jest w takim wypadku najczęściej skutek odnosi
    "darowizna" na rzecz decydenta, odnoszę wrażenie, że właśnie w tym celu ma
    się odbyć losowanie

    debilne decyzje to specjalność spółdzielni, miałem podobną sytuację,
    chciałem podłączyć się do tańszego dostawcy netu, który oferuje usługi w
    sąsiednich budynkach, niestety, ponieważ w moim bloku jest już jedna firma
    oferująca takie usługi (droższe o 30% i gorszej jakości), spółdzielnia nie
    zgodziła się na wpuszczenie następnej, pomimo zgody wszystkich mieszkańców
    bloku i wyrażenia chęci zmiany operatora przez wielu z nich, niestety jak na
    razie nie jest to możliwe ze względu na zbyt dużą ilość przewodów w pionach
    kablowych
    i jedyny dostawca nadal dyktuje swoje warunki.
    Ale jak twierdzi alternatywny dostawca poinformowano go wystarczyłby
    "gratis" dla decydenta i na pewno dałoby się coś zrobić, tylko że
    zaproponowana "co łaska" okazała się zbyt wysoka dla małej firmy.
    Tak się zabija konkurencje.

    nie namawiam do korupcji, stwierdzam fakt

  • 4. Data: 2005-03-17 08:43:29
    Od: "Michal S." <s...@p...onet.pl>

    (....)
> [...]
    > zaproponowana "co łaska" okazała się zbyt wysoka dla małej firmy.
    > Tak się zabija konkurencje.
    >
    > nie namawiam do korupcji, stwierdzam fakt

    ja nie mam aby dać !

    Będę czekał do 11:30 na może inne rozwiązanie.
    Z tego co wiem nie mogą zabronić wejścia na blok nikomu tak mi się o uszy
    obiło.
    Ale mogą zablokować wymyślonymi warunkami takich prac.

    Michał Sz.

  • 5. Data: 2005-03-17 08:46:17
    Od: "Michal S." <s...@p...onet.pl>

    chce pokazać coś takiego spółdzielni :

    W związku z podpisanymi umowami z zainteresowanymi mieszkańcami w/w budynków

    proszę o możliwość wejścia do w/w budynków i wykonanie
    niezbędnych prac.

    Wszelkie inne sposoby decyzji związane z możliwością wykonania
    prac mogą

    działać na niekorzyść mojej firmy i utratę zaufania osób
    konkretnie zainteresowanych

    usługą dostępu do Internetu świadczonej przez firmę XXX.

    Proszę o podjęcie decyzji.

    Michał Sz.