  • 1. Data: 2007-06-01 12:08:48
    Temat: [link] "Policja, kontrola legalności oprogramowania"
    Od: Michał <n...@n...cry>

    Proszę jak pięknie policja kultywuje bzdurną mitologię ws. oprogramowania:
    http://www.youtube.com/watch?v=pKsFwxDRQEo :D
    (pierwsze zdanie tylko)

    --
    pzdr

  • 2. Data: 2007-06-01 14:04:03
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Michał <n...@n...cry> writes:

    > Proszę jak pięknie policja kultywuje bzdurną mitologię
    > ws. oprogramowania:
    > http://www.youtube.com/watch?v=pKsFwxDRQEo :D
    > (pierwsze zdanie tylko)

    Mnie się podoba to, jak w tym filmie mimochodem przekazano wiedzę
    na temat prototypów oprogramowania (co drugi program jest nielegalny,
    wniosek -- żeby program był legalny, trzeba go napisać dwukrotnie) :>

    --
    http://www.piotr.dembiński.prv.pl

  • 3. Data: 2007-06-01 16:53:31
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Piotr Dembiński" <p...@g...pl> napisał

    > (co drugi program jest nielegalny,
    > wniosek -- żeby program był legalny, trzeba go napisać dwukrotnie) :>

    Inny wniosek: każdy producent oprogramowania jest przestępcą - połowa
    sprzedanych produktów jest nielegalna.

  • 4. Data: 2007-06-02 14:10:51
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Piotr Dembiński" <p...@g...pl> napisał

    > Czyli producenci powinni wyrzucać programy prototypowe do kosza.
    > Wtedy wszystko byłoby legalnie.

    Raczej sprzedawać co drugie pudełko/płytę a pozostałe na przemiał.

  • 5. Data: 2007-06-02 14:13:20
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

  • 6. Data: 2007-06-03 11:28:43
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> writes:

    > Użytkownik "Piotr Dembiński" <p...@g...pl> napisał

    > Raczej sprzedawać co drugie pudełko/płytę a pozostałe na przemiał.

    To ja proponuję oznakowanie 'Uwaga, ten program jest nielegalny' dla
    programów, które są nielegalne.

  • 7. Data: 2007-06-03 11:34:02
    Od: Tomasz Trystula <t...@t...pl>

    Dnia 03.06.2007 Piotr Dembiński <p...@g...pl> napisał/a:

    > Nawiasem mówiąc, to czy w Polsce programy implementujące algorytmy
    > silnej kryptografii są legalne czy nie?

    Sa jak najbardziej legalne.

    --
    Tomasz Trystula

  • 8. Data: 2007-06-03 11:34:44
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

  • 9. Data: 2007-06-03 11:50:52
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Tomasz Trystula <t...@t...pl> writes:

    > Sa jak najbardziej legalne.

    W takim razie chodziło prawdopodobnie o programy propagujące ideologię
    faszystowską lub komunistyczną.