  • 1. Data: 2005-10-11 20:27:37
    Temat: legalizacja "samowoli budowlanej"- gazowej instalacji wewn.
    Od: "Sebastian" <b...@N...gazeta.pl>

    witam,
    czy ktoś może mi podpowiedzieć co mogę zrobic w takiej sytuacji :
    obecnie jestem na etapie podpisania umowy o dostarczenie paliwa z gazowni, i
    oni wymagają ode mnie zgłoszenia w powiecie zakończenia robót budowlanych
    instalacji gazowej wewnętrznej. I tutaj niestety dałem ciała, po otrzymaniu
    zgody na budowę tej instalacji z powiatu wsadziłem ją do szuflady, a po kilku
    miesiącach gdy miałem już wykonawcę (nie śpieszyło mi się) po prostu zrobił
    instalację wg projektu, wpisał się do dziennika budowy i do widzenia. W
    powiecie teraz jakis bufon zamiast mi pomóc to zrobił mi awanturę, że roboty
    nie były zgłoszone a poza tym do budowy tej instalacji powinien byc
    prowadzony oddzielny dziennik budowy. Umówiłe się z nim za kilka dni że
    poszukam papierów, ale teraz sobie przypomniałem że nic takiego nie mam, bo
    mi to po prostu umknęlo - co zrobić w takiej sytuacji, w jaki sposób jak
    najprędzej zalegalizować taką "samowolkę"? czy moze wziąć z powiatu
    oświadczenie o rozpoczęciu budowy instalacji i od razu oddać z oświadczeniem
    o jej zakończeniu ? Nienawidzę urzędów