  • 1. Data: 2008-03-08 12:36:17
    Temat: ksasa fiskalna
    Od: "juper" <n...@n...pl>

    Witam
    Zna ktoś konkrety co to konieczności posiadania kasy fiskalnej?

    Chodzi mi o limit od jakiego musze mieć kasę i przy jakich artykułach kasa
    musi być od razu?

    Może macie jakieś linki do aktualnych przepisów.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-03-08 15:12:41
    Temat: Re: ksasa fiskalna
    Od: ketiv <k...@n...o2.pl>

    Witaj juper,

    W Twoim liście datowanym 8 marca 2008 (13:36:17) można przeczytać:

    http://posnet.com.pl/index.php?pid=202&fileid=409

    --
    Pozdrowienia,
    Witek