  • 11. Data: 2010-03-07 13:52:20
    Temat: Re: Zakladam firme, na co zwroci uwage
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-03-06 18:23, Arek pisze:
    > http://www.arnoldbuzdygan.com/?p=592

    Hm... A tego się nie da leczyć?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 12. Data: 2010-03-08 09:21:36
    Od: Arek <a...@e...net>

    > Przemysław Adam Śmiejek pisze:
    > Hm... A tego się nie da leczyć?

    Tylko przez zmianę kraju.

    Arek

    --
    www.arnoldbuzdygan.com

  • 13. Data: 2010-03-08 17:27:28
    Od: "Marcin Wajnert" <m...@p...onet.pl>

    > Wiec wpisujesz sobie handel pietruszką, a w rzeczywistości wykonujesz
    > usługi transportowe. No i jaki problem? Nikomu nic do tego.

    A starując w przetargach nie doświadczyłeś tego, że zamawiajacy rząda
    przedstawienia wpisu do działalności gospodarczej z wymienionymi rodzajami
    działalności jakie prowadzisz... ;)

    Mnie raz wykluczyli bo zaznaczyłem że nie biorę podwykonawców i we wpisie
    nie miałem "instalacji gazowych", a remont lokalu komunalnego obejmował
    wymianę 5 mb instalacji gazowej....

    Pzdr
    Marcin W.

  • 14. Data: 2010-03-08 17:34:39
    Od: "Marcin Wajnert" <m...@p...onet.pl>

    Niby bardzo humorystyczna odpowiedź mojego poprzednika, ale normalnie się o
    tym nie myśli...

    > 1. czy podpisales juz rozdzielnosc majatkowa

    przed ślubem ja na pewno podpiszę... moj ojciec wtopił sie do końca życia i
    problemy rodzinne się zaczeły niestety...

    > 2. czy na pewno caly majtek przepisales juz na zone.

    j/w- gdyby zrobił to 2 - 3 lata temu wszyscy w domu spaliby spokojnie...

    > 3. z czego utrzyma sie rodzina jak ty nie bedziesz nigdzie pracowal, bo
    > cokolwiek bys nie zarobil zabierze US, wiec ci sie nie opłaca.

    no tak źle nie jest ;) ale małe potknięcie, wystawiona 1,2 faktura za którą
    Ci nie zapłacą i już jest pod górkę - podatki/VAT musisz zapłacić - nikogo
    nie obchodzi że to Tobie nie zapłacili za wykonana usługę - jest faktura to
    są należne podatki....

    Pzdr.
    Marcin W.

  • 15. Data: 2010-03-08 17:50:15
    Od: Arek <a...@e...net>

    Marcin Wajnert pisze:
    [..]
    > nie obchodzi że to Tobie nie zapłacili za wykonana usługę - jest faktura to
    > są należne podatki....

    Tu akurat obecnie lekko przesadzasz.
    Jest teraz tzw. instytucja złego długu.

    Co oczywiście w niczym nie zmienia faktu, że rozpoczęcie działalności
    gospodarczej to droga ku nędzy.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.arnoldbuzdygan.com

  • 16. Data: 2010-03-08 19:03:35
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-03-08 18:50, Arek pisze:
    > Co oczywiście w niczym nie zmienia faktu, że rozpoczęcie
    > działalności gospodarczej to droga ku nędzy.

    Powiedz to tym wszystkim nędzarzom z mniejszych lub większych firemek.
    Powiedz to np. Markowi, założycielowi Alto Zabrze, który już z 10 lat
    temu dwa domy budował. Albo właścicielowi Elprosys.com.pl, który
    wybudował w wieku niespełna 30 lat biurowiec, którego zdjęcie widzisz tu:

    http://elprosys.com.pl/index.php?option=com_contact&
    Itemid=3

    http://www.zumi.pl/namapie.html?&loc=Gliwice,+Tarnog
    %F3rska+140&Submit=Szukaj&long=18.69219755&lat=50.31
    30549&type=2&scale=1b&svActive=false

    a żeby nie było, że to dawno stało, to tak wygląda to miejsce w Guglu:

    http://mapy.google.pl/maps?f=q&source=s_q&hl=pl&geoc
    ode=&q=Gliwice,+Tarnog%C3%B3rska+140&sll=52.025459,1
    9.204102&sspn=3.813097,14.128418&ie=UTF8&hq=&hnear=T
    arnog%C3%B3rska+140,+Gliwice,+%C5%9Al%C4%85skie&ll=5
    0.312767,18.692411&spn=0.001535,0.003449&t=h&z=18

    Specjalnie nie będę wspominał o takich różnych Woźniakach czy Jobsach
    czy Gatesach, bo powiesz, że to w USA (choć na blogu bredzisz coś w
    deseń, że oni również żyją w nędzy).

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 17. Data: 2010-03-08 19:30:23
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Przemysław Adam Śmiejek wrote:

> [...]
    > temu dwa domy budował. Albo właścicielowi Elprosys.com.pl, który
    > wybudował w wieku niespełna 30 lat biurowiec,

    ta, powiedz to romanowi klusce, ktory uznal, ze jego zdrowie jest
    wazniejsze,
    powiedz to tez wlascicielom jtt computers.

    jak chcesz mozemy sie licytowac kto ma wiecej przykladow

    ci co maja sie dobrze, to albo sie US do nich jeszcze nie dobral, albo
    maja szerokie plecy.

  • 18. Data: 2010-03-08 19:59:27
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 8 Mar 2010 18:27:28 +0100, Marcin Wajnert napisał(a):

    > A starując w przetargach nie doświadczyłeś tego, że zamawiajacy rząda
    > przedstawienia wpisu do działalności gospodarczej z wymienionymi rodzajami
    > działalności jakie prowadzisz... ;)

    To fakt.

    --
    best regards,
    scream

  • 19. Data: 2010-03-08 20:00:19
    Temat: [kronika2prl] Re: Zakladam firme, na co zwroci uwage
    Od: "mi" <m...@o...pl>

    > zakladam swoje pierwsza firme....

    Współczujemy, ale nie możemy nic poradzić.

    Krótka lista naiwniaków z pamięci:
    Bestcom
    JTT
    Gerard Knosowski
    Alucon
    Lech Jeziorny i Paweł Rey
    Roman Kluska (jako jedynemu na liście udało się zachować majątek)

    W II PRL haki można wyprodukować w dowolnej ilości i ciężarze gatunkowym.
    Oczywiście tylko na nieustosunkowanych. Ustosunkowani mogą kręcić lody, że hej.

    mi

  • 20. Data: 2010-03-08 20:18:08
    Od: "Marcin Wajnert" <m...@p...onet.pl>

    > [..]
    >
    > Tu akurat obecnie lekko przesadzasz.
    > Jest teraz tzw. instytucja złego długu.
    >
    > Co oczywiście w niczym nie zmienia faktu, że rozpoczęcie działalności
    > gospodarczej to droga ku nędzy.

    Tak... pewnie... mogą Ci odroczyć zapłatę podatku... na kilka miesięcy...
    ale podatek i tak Cię nie minie... temat omawiany z pracownikami
    US/komornikiem/windykatorem... prawo nie chroni właścicieli oszukiwanych
    firm...

    Pzdr.
    Marcin W.