  • 1. Data: 2010-05-12 12:31:01
    Temat: [kronika2prl] Dziennikarze tabloidu skuteczniejsi od prokuratorów
    Od: mi <m...@o...pl>

    "Dziennikarze tabloidu skuteczniejsi od prokuratorów: miesiąc po
    tragedii znaleźli ważny dowód"

    "- Serdecznie dziękuję za to dziennikarzom "Faktu" - mówi minister
    sprawiedliwości Krzysztof Kwiatkowski"

    No cóż, w sprawie smoleńskiej nie dało się wydać postanowienia o
    przeszukaniu albo zatrzymaniu rzeczy ważnych dla funkcjonowania firmy to
    nastąpił paraliż. Widać gdy prokurator ląduje w szczerym polu to biedny
    się gubi i nie umie zbierać haków.

    Nie kryję, że poprawiło mi to dziś humor. :]

    mi

  • 2. Data: 2010-05-12 12:33:21
    Od: mi <m...@o...pl>

    mi wrote:
    > "Dziennikarze tabloidu skuteczniejsi od prokuratorów: miesiąc po
    > tragedii znaleźli ważny dowód"
    > "- Serdecznie dziękuję za to dziennikarzom "Faktu" - mówi minister
    > sprawiedliwości Krzysztof Kwiatkowski"

    Przepraszam za roztargnienie, oto i link:
    http://fronda.pl/news/czytaj/dziennikarze_tabloidu_s
    kuteczniejsi_od_prokuratorow_miesiac_po_t

    wersja krótka:
    http://www.tinyurl.pl?929Auyul

    mi

  • 3. Data: 2010-05-12 13:20:40
    Od: "grzech" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "mi" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Przepraszam za roztargnienie, oto i link:
    > http://fronda.pl/news/czytaj/dziennikarze_tabloidu_s
    kuteczniejsi_od_prokuratorow_miesiac_po_t

> [...]

    Ale już pewnie nie napiszą, że kupili od miejscowych cwaniaczków zezłomowane
    urządzenie które nie było stosowane w TU-154. Im się już pewnie koszt zakupu
    zwrócił a głupi mają radochę.

  • 4. Data: 2010-05-12 13:27:42
    Od: Przemysław Bernat <p...@w...pl>

    Dnia Wed, 12 May 2010 14:31:01 +0200, mi napisał(a):

    > "Dziennikarze tabloidu skuteczniejsi od prokuratorów: miesiąc po
    > tragedii znaleźli ważny dowód"

    "To nieprawdopodobne, ale znaleźliście panel ze wskaźnikami samolotowego
    urządzenia nawigacyjnego SPU-7. To samolotnoje pieregawornoje ustrojstwo,
    po prostu radiokompas - wyjaśnia jeden z ekspertów, pilot latający na tu."

    ROTFL tam sami debile pracują. Ciekawe co po rosyjsku znaczy
    "pieregawornoje" (pisownia oryginalna)? Inna sprawa, że prawdopodobnie
    SPU-7 nie jest stosowane na Tu-154 - ale to wymaga potwierdzenia, bo ja
    jestem tylko pasjonatem, a nie "ekspertem, pilotem latającym na tu".

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 5. Data: 2010-05-12 14:25:23
    Od: "grzech" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > SPU-7 nie jest stosowane na Tu-154 - ale to wymaga potwierdzenia, bo ja
    > jestem tylko pasjonatem, a nie "ekspertem, pilotem latającym na tu".

    SPU-7 jest to pulpit sterowania rozmównicy pokładowej. Nie był stosowany w
    tych iłach conajmniej od modernizacji. Czy był stosowany wcześniej zdania są
    podzielone. Prawdopodobnie jest to urządzenie wzięte ze złomowiska po starej
    bazie lotniczej w Smoleńsku.

    Można go zobaczyć na przykład tu http://aireo.ucoz.ru/load/23-1-0-73

  • 6. Data: 2010-05-12 16:27:58
    Od: mi <m...@o...pl>

    grzech wrote:
    > Ale ju? pewnie nie napisz?, ?e kupili od miejscowych cwaniaczków zez?omowane
    > urz?dzenie które nie by?o stosowane w TU-154. Im sie ju? pewnie koszt zakupu
    > zwróci? a g?upi maj? radoche.

    Podejrzewasz, że minister podziękował pochopnie? Że dziennikarz
    "Skrzydlatej Polski" rozpoznał radiokompas równie pochopnie? Nie wiem,
    może rzeczywiście pod Smoleńskiem byle żul ma w posiadaniu części awioniki.

    Wykluczyć nie sposób, ale od czasu gdy prokuratura zatrzymała serwer DNS
    bo chciała zbadać czy jeden z klientów spółki nie rozpowszechnia
    treści naruszających prawo autorskie nie zdziwię się niczym w wykonaniu
    łowców haków.

    mi

  • 7. Data: 2010-05-12 16:53:56
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl>

    mi <m...@o...pl> pisze:

> [...]
    > "Skrzydlatej Polski" rozpoznał radiokompas równie pochopnie? Nie wiem,
    > może rzeczywiście pod Smoleńskiem byle żul ma w posiadaniu części

    Ja mam nadzieje że minister nie dziękował publicznie przed sprawdzeniem
    choćby numerów seryjnych części. Niezbyt silną nadzieje.

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : A...@g...com
    Marzenie kobiety - mieć stopę wąziutką, a żyć na szeroką.

  • 8. Data: 2010-05-12 17:00:17
    Od: "JeSt" <o...@w...pl>

> [...]
    > "Skrzydlatej Polski" rozpoznał radiokompas równie pochopnie? Nie wiem,
    > może rzeczywiście pod Smoleńskiem byle żul ma w posiadaniu części

    Podał przecież link do urządzenia i nie jest to żaden radiokompas.
    Nie wiem czemu sie dziwisz, chyba nigdy nie widziałeś co ruskie potrafili
    sprzedawać na naszych bazarach w latach 80 i 90.