  • 1. Data: 2006-04-18 12:57:28
    Temat: kredyt-rozdzielnosc majatkowa?
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Witam
    jest rozdzielnosc majatkowa miedzy malzonkami, jesli ktorekolwiek z nich
    wezmie kredyt, to czy w razie problemow druga strona bedzie zobowiazana do
    splacanie go, lub inne problemy bedzie miala?

    j...@p...pl
    gg: 207344.

  • 2. Data: 2006-04-18 13:38:59
    Temat: Re: kredyt-rozdzielnosc majatkowa?
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Jacek23 wrote:
> [...]
    > wezmie kredyt, to czy w razie problemow druga strona bedzie zobowiazana do
    > splacanie go, lub inne problemy bedzie miala?

    Druga strona nie musi go spłacać.

    Chyba, że druga strona tez korzysta z tego co na ten kredyt zostało
    zakupione.

  • 3. Data: 2006-04-18 20:16:55
    Od: ...@...c

    Dnia Tue, 18 Apr 2006 08:38:59 -0500, witek napisał(a):

    > Druga strona nie musi go spłacać.
    >
    > Chyba, że druga strona tez korzysta z tego co na ten kredyt zostało
    > zakupione.

    Nie bardzo mi się to widzi. Samo korzystanie z rzeczy nie bardzo oznacza
    zgode na przyjęcie kredytu w jego zapisach - powiem wiecej, korzystający
    może nie mieć zielonego pojęcia o istnieniu kredytu ponieważ bank zgodnie z
    prawem bankowym nie ma prawa udzielać informacji o nim także najbliższej
    rodzinie.

    --
    pozdrawiam,