  • 1. Data: 2003-10-03 10:24:29
    Temat: krajowy rejestr dluznikow
    Od: przemek<q...@w...pl>

    Mam pytanie dotyczace KRD. Gdzie mozna sprawdzic czy jest sie
    wpisanym do takiego rejestru? Czy mozna to zrobic telefonicznie?
    Zastanaiwma sie czy istnieje jakas minimalna suma powyzej ktorej
    zostaje sie wciaqgnietym na ta liste i czy jesli juz sie na niej jest, to
    czy po uregulowaniu naleznosci zostaje sie skreslonym z tej listy? Czy
    na ta liste zostaje sie wciagnietym tylko i wylacznie z polecenia firmy
    windykacyjnej ? dziekuje z gory za odpowiedzi.
    Przemek

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2003-10-03 10:34:50
    Temat: Re: krajowy rejestr dluznikow
    Od: "kristo" <k...@i...pl>

    Nie należy mylić KRD z BIG (KRD jest Biurem, ale nie musi pozostać jedynym)
    odsyłam do ustawy z 14.02.2003 o udostępnianiu informacji gospodarczych (DU
    03.50.424) i na stronę KRD www.krd.pl

    pzdr
    kristo