  • 1. Data: 2005-03-12 19:19:25
    Temat: koszty apelacji
    Od: adam158 <a...@o...pl>

    witam
    proszę o podpowiedz bo juz nic nie wiem
    mialem sprawe w sadzi rejonym w dziale ksiag wieczystych owpis do powyzszej
    uiscilem nakazana opłatę przez sad
    ale postanowienie nie bylo korzystne dla mnie więc zlozylem apelacje
    do sądu okregowego w wówczas dostalem wezwanie aby jescze raz oplacic
    takie same koszty od powyzszej apelacii
    w wyniku złozonej apelacji Sad okregowy nakazal rejonowemu dokonac
    wpisu o który sie ubiegałem gdyz sad nizszej instancji przeoczyl
    istotne dla sprawy dokumenty
    tak tez sie stało
    czy opłata powinna byla zostac pobrana 2 razy?
    babka w sekretariacie sadu powiedziala ze nie bo moja apelacje
    rozpatrzono na moja korzysc ale tu na liscie spotkalem posty
    ze od apelacji równiez sie placi
    wytłumaczcie mijak to jest do konca
    z góry dzieki za podpowiedzi

    adam

  • 2. Data: 2005-03-13 00:59:06
    Temat: Re: koszty apelacji
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "adam158" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    > czy opłata powinna byla zostac pobrana 2 razy?
    > babka w sekretariacie sadu powiedziala ze nie bo moja apelacje
    > rozpatrzono na moja korzysc

    IMHO powinna zostac pobrana i zwrocona...

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2005-03-13 04:03:10
    Od: adam158 <a...@o...pl>

    SDD napisał(a):
    > Użytkownik "adam158" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > IMHO powinna zostac pobrana i zwrocona...
    >
    > Pozdrawiam
    > SDD

    dzieki za odpowiedz w jaki sposob uzyskac jej zwrot
    adam

  • 4. Data: 2005-03-13 12:02:27
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    SDD napisał(a):

    > IMHO powinna zostac pobrana i zwrocona...

    Czemu zwrócona? Chyba raczej nie.

    --
    @ Johnson
    --- za treść postu nie odpowiadam