  • 1. Data: 2008-10-23 23:31:39
    Temat: koszty
    Od: "grzesiek" <grzes@.pl>

    mam tego typu problem prosze o porade czy to moja wina i moga mi cos zrobic

    Bylem jakis czas temu w holandi gdzie mialem podjac prace umowe podpisalem
    jednak pracy nie podjolem bo z niej zrezygnowalem umowa byla po holendersku
    oczywisie praca przez agencje pracy z jezykiem angielskim przy zerowej
    znajomosci holenderskiego obie strony byly swiadome tego mimo to nie dano mi
    umowy po angielsku Ni stad ni z owad po powrocie do kraju zaczely mi z
    holandi przychodzic jakies rachunki z ubezpieczalni CZ do placenia za
    ubezpieczenie zdrowotne wszytko po holendersku dopiero teraz z tego zdalem
    sobie sprawe gdy mnie strasza windykacja i sadem! co ciekaw ostanio list
    przyszedl po polsku do tej pory wysylali mi po holendersku wszytko doralo z
    20dniowym opoznieniem zwykla spoczta do tehj pory traktowalem to jako smieci
    i wyrzucalem bo po prostu niewiedzialem co to jest

    grzegorz