  • 1. Data: 2005-08-29 18:57:46
    Temat: korupcja w sadzie
    Od: "Alicja" <a...@w...pl>

    Prokurator zabezpieczył sedzia wydał a ja nic nie dostałem i jak długo
    chcecie w tym kraju złodzieji, skurumpowanych prawników żyć?

  • 2. Data: 2005-08-29 19:26:02
    Temat: Re: korupcja w sadzie
    Od: "Leszek" <l...@n...fm>

    Użytkownik "Alicja" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Prokurator zabezpieczył sedzia wydał a ja nic nie dostałem i

    ..prawidłowo, bo podszywasz się pod kobietę;)

    --
    Pozdr
    Leszek

  • 3. Data: 2005-08-30 00:10:03
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "Leszek" <l...@n...fm> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Alicja" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > ..prawidłowo, bo podszywasz się pod kobietę;)

    Dokładnie... Ja też bym mu (jej?) nie wydał. Za bardzo to
    podejrzane, jeżeli "Alicja" pisze do sądu "nic nie dostałEm".
    Precz z takimi nieudolnymi naciągaczami.

    Pozdrawiam

    Piotr

  • 4. Data: 2005-08-30 06:43:54
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Tue, 30 Aug 2005 02:10:03 +0200,
    PiotRek <b...@g...pl.invalid> screamed:

    > Dokładnie... Ja też bym mu (jej?) nie wydał. Za bardzo to
    > podejrzane, jeżeli "Alicja" pisze do sądu "nic nie dostałEm".
    > Precz z takimi nieudolnymi naciągaczami.

    Co jak co, ale udawanie kobiety przed sądem to już wyjątkowa
    tępota. (-;

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:219B ]
    [ 08:43:26 user up 10719 days, 20:38, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Once upon a girl there was a time...

  • 5. Data: 2005-08-30 09:56:18
    Od: Otto Falkenstein <f...@g...pl>

    Artur M. Piwko napisał(a):
    > In the darkest hour on Tue, 30 Aug 2005 02:10:03 +0200,
    > PiotRek <b...@g...pl.invalid> screamed:

    > Co jak co, ale udawanie kobiety przed sądem to już wyjątkowa
    > tępota. (-;

    w "Zmiennikach" kobieta udawała męzczyzne - i zostala pozwana o
    ustalenie ojcostwa.

    --
    Falkenstein
    Ordo Lumine

  • 6. Data: 2005-08-31 07:57:03
    Od: "Alicja" <a...@w...pl>

    > w "Zmiennikach" kobieta udawała męzczyzne - i zostala pozwana o
    > ustalenie ojcostwa.

    Chłopie bo tylko tak cie mogę nazwać. Mieszkam razem z Alicja i żyję w
    konkubinacie jeżeli to rozumiesz. Zycze ci miłego dnia.

  • 7. Data: 2005-08-31 07:58:49
    Od: "Alicja" <a...@w...pl>

    > To juz jest wydane od kilkunastu lat tylko nie mej osobie i kto tu jest
    przestępcą.

  • 8. Data: 2005-08-31 08:21:57
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Alicja napisał(a):
    > przestępcą.
    ??

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 9. Data: 2005-08-31 08:31:50
    Od: "Leszek" <l...@n...fm>

    > Chłopie bo tylko tak cie mogę nazwać. Mieszkam razem z Alicja i żyję w
    > konkubinacie jeżeli to rozumiesz.

    I zmiana nicka przerasta twoje możliwości intelektualne? Odpowiedzi fachowej
    pewnie też byś nie zrozumiał, chłopie;)

  • 10. Data: 2005-08-31 12:17:11
    Temat: nie pękaj
    Od: "PrawoPL" <p...@N...gazeta.pl>

    Alicja <a...@w...pl> napisał(a):

    > Prokurator zabezpieczył sedzia wydał a ja nic nie dostałem i jak długo
    > chcecie w tym kraju złodzieji, skurumpowanych prawników żyć?

    Odpowiadam:

    tak długo, jak długo będziesz siedział cicho - bo tego właśnie wymieniona
    przez Ciebie grupa najbardziej by sobie życzyła, a najmniej znajeźć się na
    przykład na takiej liście jak ten bezkarny ptaszek
    http://www.czarnalista.com/1dariuszczajka.html