  • 1. Data: 2008-09-17 21:33:42
    Temat: kończąca się umowa na okres próbny a wypowiedzenie
    Od: "cyybul" <c...@s...pl>

    Witam,
    Obecnie jestem na trzymiesięcznej umowie na okres próbny, która kończy mi
    się 30 września. Z pewnych przyczyn nie chcę dalej pracować w tej firmie.
    Teraz tak się zastanawiam, czy w takiej sytuacji obwiązuje mnie dwu
    tygodniowy okres wypowiedzenia czy nie? Pracodawca jeszcze ze mną nie
    rozmawiał o przedłużeniu umowy, pewnie zrobi to w połowie października (tak
    było z umową próbną - podpisałem ją dopiero w drugim tygodniu pracy). Ze
    względu na prawdopobne "ataki" ze strony pracodawcy wolałbym go poinformować
    o moim odejściu jak najpóźniej. Tylko co na to prawo??

    Z góry dzięki za pomoc
    c.r

  • 2. Data: 2008-09-17 21:38:41
    Od: live_evil <imagine@_NOSPAM_posejdon.wpk.p.lodz.pl>

    cyybul pisze:
    > Witam,
    > Obecnie jestem na trzymiesięcznej umowie na okres próbny, która kończy mi
    > się 30 września. Z pewnych przyczyn nie chcę dalej pracować w tej firmie.

    Co tu do zastanawiania się? Jak minie okres, na który została zawarta
    umowa, to co chcesz wypowiadać? Po prostu nie podpisuj nowej umowy.

    --

    jid:live_evil[]jabber.ru gg:6373907

  • 3. Data: 2008-09-17 22:32:37
    Od: Heming <n...@n...pl>

    cyybul pisze:

    [cut]

    Nie trzeba jej wypowiadac. Umowa rozwiaze sie uplywem okresu na jaki
    zostala zawarta. Jako ze nie mamy do czynienia z wypowiedzeniem, nie ma
    tez zadnego okresu wypowiedzenia.

  • 4. Data: 2008-09-18 01:34:17
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    cyybul wrote:
    > Witam,
    > Obecnie jestem na trzymiesiecznej umowie na okres próbny, która konczy mi
    > sie 30 wrze?nia.

    I na tym koniec. 1 października jesteś wolny ptak.