  • 1. Data: 2004-10-11 06:45:31
    Temat: kolejka, lista, PKO BP
    Od: gazebo <g...@p...pl>

    Jak wygląda tworzenie list i wyproszenie z kolejki w świetle prawa osoby
    nie będącej na niej. Słyszałem nawet, że gdzieniegdzie ludzie z zapisów
    wynajęli ochroniarzy. Przecież taka interwencja ochroniarza to
    naruszenie dóbr osobistych.
    --
    careful with this axe Eugene!

  • 2. Data: 2004-10-11 08:22:09
    Temat: Re: kolejka, lista, PKO BP
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Mon, 11 Oct 2004 08:45:31 +0200, gazebo naskrobał(a):

> [...]
    > nie będącej na niej. Słyszałem nawet, że gdzieniegdzie ludzie z zapisów
    > wynajęli ochroniarzy. Przecież taka interwencja ochroniarza to

    Nie przypominam sobie żadnych uregulowań prawnych n/p kolejki ( i chwała
    Bogu). Oprócz przepisów prawa są jeszcze tzw. zwyczaje i obyczaje oraz
    zasady współżycia społecznego (art 5 KC). Oczywiście wszystko podlega
    interpetacji sądu :).

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 3. Data: 2004-10-11 08:37:14
    Od: gazebo <g...@p...pl>

    Sebol wrote:

> [...]
    > Bogu). Oprócz przepisów prawa są jeszcze tzw. zwyczaje i obyczaje oraz
    > zasady współżycia społecznego (art 5 KC). Oczywiście wszystko podlega

    Swego czasu pod ambasadą USA osoba spoza listy (a może odwrotnie, nie
    pamiętam) została potraktowana 'z byka' co skończyło się pęknięciem
    wątroby w i efekcie zejściem śmiertelnym.
    --
    careful with this axe Eugene!

  • 4. Data: 2004-10-11 09:04:06
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    To korzystajac z okazji :) Warszawa, Kabaty:

    http://www.prnews.pl/pko/ - prawie polnoc wczoraj.

    http://www.prnews.pl/pko/ranek.jpg - dzis rano - ok 9:30 (drugie tyle ludzie
    w srodku w placowce :)

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl Najświeższe informacje na temat banków i ich