  • 1. Data: 2007-04-05 21:06:29
    Temat: kolegium odwoławcze się spóźnia
    Od: "Iza" <d...@o...pl>

    pod koniec stycznia złoźyłam odwołamie od decyzji MOPSu do Samorządowego
    Kolegium Odwoławczego za pośrednictwem tego MOPSu. Po kilku dniach otrzymałam z
    MOPSu zawiadomienie, że sprawa została przesłana z aktami do Kolegium. Mineły
    dwa miesiące a ja nie mam żadnych wieści, ani o rozpatrzeniu odwołania ani o
    wyznaczeniu późniejszego terminu rozpatrzenia sprawy. Podobno Kolegia mają na
    rozpatrzenie odwołania jeden miesiąc. Co sie dzieje jeżeli tego nie zrobią w
    ciagu jednego miesiąca i mnie nie powiadomia o nowym terminie, czy przysługuje
    mi w takim razie jakaś skarga, czy to prawda że w takim razie uznaje się sprawę
    za rozstrzygnietą zgodnie z moim odwołaniem tak jak by je uznali za słuszne.