  • 1. Data: 2005-08-25 12:26:09
    Temat: kodeks pracy -
    Od: "Dominika" <d...@w...pl>

    Witam,
    jestem zatrudniona na umowę o pracę na pół etatu na czas określony - 1 rok
    (koniec umowy 31.08.2005). W związku z ciążą umowa ta ulega przedłużeniu do
    dnia porodu.
    Ale jest problem: byłam też zatrudniona w innej szkole, na zastępstwo i ta
    umowa kończy się 31.08.2005 bez możliwości jej przedłużenia. W ZUSie
    powiedzieli, że zasiłek dostanę taki jaka pensja u ostatniego pracodawcy,
    ale gdybym nie była nigdzie zatrudniona to średni przychód z ostatnich 12
    miesięcy. Jest to dla mnie korzystniejsze.
    Zatem pytanie: Czy moge nie przyjąć przedłużenia umowy?

    Pozdrawiam
    Dominika