-
1. Data: 2007-01-08 18:55:02
Temat: jeden z czolowych sklepów internetowych
Od: "doncia" <s...@s...pl>
Witam,
w poprzednim tygodniu zakupilem w jedym ze sklepow internetowych produkt.
W piatek otrzymalem przesylke a w niej sama faktura.
Rozpoczalem wiec rozmowe chat z serwisem sklepu ,gdzie sie dowiedzialem ,ze
nastala pomylka w cenie ,webmaster wprowadzil zla cene ,roznica 100zl.
Rozmowa toczyla sie wiec dalej odnosnie wyjasnienia, rozmowca ze sklepu
zapewnil mnie ,ze do dzis (poniedzialku) otrzymam naleznosc.
Produkt ten to nie przedmiot tylko cos co mozna przeslac emailem.
Emaila nie otrzymalem (mam skrzynke na profesjonalnym serwerze -zaginiecie
emaila wiec nie mozliwe).
Co wobec tego zrobic , email milczy a chat tak jakby mnie omijal ?
Zglosic takie naruszenie ? Jesli tak, gdzie ?
Pomocy.
Pozdrawiam
-
2. Data: 2007-01-08 19:31:36
Temat: Re: jeden z czolowych sklepów internetowych
Od: "fotomania" <jacek@WYWAL__TO.FOTOMANIA.PL>
Użytkownik "doncia" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
> Emaila nie otrzymalem (mam skrzynke na profesjonalnym serwerze -zaginiecie
> emaila wiec nie mozliwe).
Jestes optymista :)))
Podam ci taki ciekawy przyklad :
Jestes klientem home.pl a twoj kolega posiada hosting w profuturo . To
jezeli na 10 mailii wyslanych z homa na profuturo dostaniesz 2 mozesz uwazac
sie za szczesliwego czlowieka :))
Jaca
-
3. Data: 2007-01-08 22:13:17
Temat: Re: jeden z czolowych sklepów internetowych
Od: "doncia" <s...@s...pl>
> Jestes klientem home.pl a twoj kolega posiada hosting w profuturo . To
> jezeli na 10 mailii wyslanych z homa na profuturo dostaniesz 2 mozesz
> uwazac
> sie za szczesliwego czlowieka :))
wydaje mi sie,ze firma nawet moglaby nawet zadzwonic gdyby nie wyslala
emaila.
poza tym zamowienie przyszlo w blyskawicznym tempie,odpowiedzi brak.
-
4. Data: 2007-01-09 07:18:05
Temat: Re: jeden z czolowych sklepów internetowych
Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>
Dnia Mon, 8 Jan 2007 19:55:02 +0100, doncia napisał(a):
> Co wobec tego zrobic , email milczy a chat tak jakby mnie omijal ?
> Zglosic takie naruszenie ? Jesli tak, gdzie ?
Przesłać reklamację drogą faxową powołując się na rozmowę z chata z
serwisem z wezwaniem firmy do zwrotu nadpłaconej kwoty i przekazanie jej na
nr konta bankowego, które uprzejmie podasz im w treści.
Innego sposobu nie widzę. E-maile lubią gdzieś po drodze iś na lewiznę.
Miałem 2-3 lata temu podobny przypadek z sirius.pl, który bezskutecznie po
odesłaniu towaru nie zwracał pieniążków przez około 6 miesięcy.
Pozdrawiam
===Tomy===
--
Software is like sex:
it's better, when it's free!
-
5. Data: 2007-01-09 08:11:32
Temat: Re: jeden z czolowych sklepów internetowych
Od: "doncia" <s...@s...pl>
hmm,
pracownik obiecal jednak przeslac naleznosc pomimo pomylki.
kiedys kupowalem w sirius -oddzial sklepu to zwykly pokoik wynajety w
kamienicy- ja kupilem naprawde w jednym z czolowych sklepow w Polsce.
Nie chce podawac nazwy ale jesli potraktuja mnie nie fair podam nazwe.
Pzodrawiam