  • 1. Data: 2005-01-05 11:54:36
    Temat: jak zatrudnić studenta-koszty, procedura
    Od: "Łysy" <m...@p...onet.pl>

    Witajcie
    Od niedawna prowadzę DG i zamierzam zatrudnić studenta. Mam takie zlecenie
    poza miastem które on może wykonywać. Student studiów zaocznych.
    Jakich formalności należy dopełnić (gdzie, jak zgłosić), jakie koszty będe
    ponosił co miesiąc(ZUS)
    czy wypłatę dla niego mogę policzyć jako koszt ??

    Proszę o cenne wskazówki

    Pozdrawiam

    Michał

  • 2. Data: 2005-01-05 21:32:40
    Temat: Re: jak zatrudnić studenta-koszty, procedura
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    studenci sa z zusu zwolnieni, tylko podatek (jesli mowisz o umowie zlecenie
    lub o dzielo)

    pozdrawiam

    Ewa (Kraków)
    www.republika.pl/ewa_pasinska

  • 3. Data: 2005-01-06 08:02:51
    Od: "michalsiak" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "a&e" <a...@w...op.pl> napisał w wiadomości
    > studenci sa z zusu zwolnieni, tylko podatek (jesli mowisz o umowie
    > zlecenie lub o dzielo)
    jestes pewna??
    nie płaci się składki zdrowotnej ? proprcjonalnie do kwoty umowy jeśli nie
    osiąga ona wymaganego 150 zł (około)

    michał

  • 4. Data: 2005-01-06 16:17:12
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    od dziela sie nie placi, umowe - zlecenie sprawdze jutro

  • 5. Data: 2005-01-08 19:30:40
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    bije sie w piersi.........
    zlecenie studenta podlega zdrowotnemu