  • 1. Data: 2003-12-30 18:51:20
    Temat: jak ukryć 10% zadatku przed bankiem ( kredyt )
    Od: "4M" <j...@w...pl>

    klientka chce kupić od nas mieszkanie i chciałaby aby bank sfinansował jej
    100%, ale jeśli w umowie bedzie wpłata 10% - to bank udzieli jej kredytu już
    tylko na 90% wartości.

    Chciałbym im jakoś pomóc, a z drugiej strony wolałbym dostać przy umowie
    przedwstępnej 10% , w jaki sposób to ukryć przed bankiem ? , podpisać 2
    umowę cywilno-prawną ? i oddać jej pieniądze po zapłacie ?

    dzięki za info
    Marcin

  • 2. Data: 2003-12-30 19:52:11
    Temat: Re: jak ukryć 10% zadatku przed bankiem ( kredyt )
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "4M" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przedwstępnej 10% , w jaki sposób to ukryć przed bankiem ? , podpisać 2
    > umowę cywilno-prawną ? i oddać jej pieniądze po zapłacie ?

    Może gwarancja bankowa na te 10%. Ale nigdy tego nie załatwiałem, więc nie
    powiem jak to dokładnie zrobić.