-
1. Data: 2009-06-19 08:09:45
Temat: jak skutecznie zażądać wymiany gwarancyjnej?
Od: "B H" <b...@N...gazeta.pl>
Mam lodówke, jeden z droższych modeli na rynku, kupiona jesienią. Mrozi
prawidłowo, nie mam zastrzeżeń. Problem w tym, że koszmarnie hałasuje. I nie
chodzi tu po prostu o głośną pracę agregatu, tylko o dziwne stukania i
trzaski o takim natężeniu, że w nocy może obudzić a w dzień ciężko
przestraszyć (przypomina serię z karabinu;))
Sewisant uprzejmie potakuje, niby coś tam naprawia, ale widzę po minie, że
nic z tej naprawy nie będzie bo po prostu trafił mi sie wadliwy model i tyle.
Czy mam jakąś szanse w starciu z producentem? Chce żądać wymiany sprzętu lub
zwrotu pieniędzy. Na jakie przepisy mogę się powołać, jakich
sztuczek/wykrętów mogę się spodziewać od producenta i czy w ogóle mam z nim
jakieś szanse?
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
2. Data: 2009-06-19 13:55:24
Temat: Re: jak skutecznie zażądać wymiany gwarancyjnej?
Od: "BETON" <b...@m...pl>
Użytkownik "B H" <b...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:h1fh49$hdr$1@inews.gazeta.pl...
> Mam lodówke, jeden z droższych modeli na rynku, kupiona jesienią. Mrozi
> prawidłowo, nie mam zastrzeżeń. Problem w tym, że koszmarnie hałasuje. I nie
> chodzi tu po prostu o głośną pracę agregatu, tylko o dziwne stukania i
> trzaski o takim natężeniu, że w nocy może obudzić a w dzień ciężko
> przestraszyć (przypomina serię z karabinu;))
> Sewisant uprzejmie potakuje, niby coś tam naprawia, ale widzę po minie, że
> nic z tej naprawy nie będzie bo po prostu trafił mi sie wadliwy model i tyle.
> Czy mam jakąś szanse w starciu z producentem? Chce żądać wymiany sprzętu lub
> zwrotu pieniędzy. Na jakie przepisy mogę się powołać, jakich
> sztuczek/wykrętów mogę się spodziewać od producenta i czy w ogóle mam z nim
> jakieś szanse?
>
> --
> Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
musiałbyś zgłosić expertyze natężenia hałasu-
Głośność powinna ona być taka jak w instrukcji obsługi- czyli cicha lodówka to
taka 36-38 dB
Jako ze moze to być kosztowne i kłopotliwe, skoro serwisant widzi ten problem
to chyba moze go pisemnie potweirdzić ?
a z takim papierem juz mozna cos działać
bo widzimisie ze głośno chodzi bedzie pewnie niewystarczające
-
3. Data: 2009-06-19 14:00:30
Temat: Re: jak skutecznie zażądać wymiany gwarancyjnej?
Od: "BETON" <b...@m...pl>
jeszcze moze to ci sie przyda
NORMY
http://www.bhpservice.pl/prawa/normy/dane/pn87b02151
_02.htm