  • 1. Data: 2006-01-27 10:39:46
    Temat: imie takie same jak nazwisko
    Od: "tapczan" <t...@p...gov>

    Jeżeli ktoś się nazywa Marek, albo Jacek to czy może dać dziecku takie
    same imię jak nazwisko? a może jest to prawnie zabronione?

  • 2. Data: 2006-01-27 11:13:00
    Temat: Re: imie takie same jak nazwisko
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    tapczan napisał(a):
    > Jeżeli ktoś się nazywa Marek, albo Jacek to czy może dać dziecku takie
    > same imię jak nazwisko? a może jest to prawnie zabronione?

    Pewnie w USC uznają za ośmieszające, by ktoś się nazywał Marek Marek.
    Zresztą co ty chcesz zrobić swojemu dziecku?

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Nie należy lekceważyć drobnostek, bo od nich zależy doskonałość."

  • 3. Data: 2006-01-27 11:14:06
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    tapczan napisał(a):

    > Jeżeli ktoś się nazywa Marek, albo Jacek to czy może dać dziecku takie
    > same imię jak nazwisko? a może jest to prawnie zabronione?

    Nie jest ;) Znam wesołka o imieniu Marek Marek ;)

    Jedyne co, to to, że to skrzywdzenie dziecka ;)
    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 PRRC : RCI2950+LINCOLN+AT 71 Magnum

  • 4. Data: 2006-01-27 12:30:27
    Od: "W...@w...pl" <w...@w...pl>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <B...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:drcv3i$nll$1@inews.gazeta.pl...

    > Nie jest ;) Znam wesołka o imieniu Marek Marek ;)
    >
    > Jedyne co, to to, że to skrzywdzenie dziecka ;)

    przez kilkanaście lat będą mu robić spłuczkę w szkole...
    p.
    W,

  • 5. Data: 2006-01-27 14:18:32
    Od: "tapczan" <t...@p...gov>

    > Pewnie w USC uznają za ośmieszające, by ktoś się nazywał Marek Marek.
    > Zresztą co ty chcesz zrobić swojemu dziecku?

    Co w tym smiesznego, skoro arabowie moga sie nazywac Abdullah Abdullah?
    bedzie mial prosciej zagranica nikt nie bedzie go pytac co imieniem a co
    nazwiskiem

  • 6. Data: 2006-01-27 14:18:57
    Od: "tapczan" <t...@p...gov>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <B...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:drcv3i$nll$1@inews.gazeta.pl...
    > Jedyne co, to to, że to skrzywdzenie dziecka ;)

    Niby w jaki sposob? w mojej klasie gnebiono Michala Jacka bo nikt nie
    wiedzial jak ma na imie!!

  • 7. Data: 2006-01-27 14:19:11
    Od: "tapczan" <t...@p...gov>

    Użytkownik "W...@w...pl" <w...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:drd3s2$g1k$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Stasio Podróżnik" <B...@o...pl> napisał w
    > wiadomości news:drcv3i$nll$1@inews.gazeta.pl...

    > przez kilkanaście lat będą mu robić spłuczkę w szkole...

    A moze to on bedzie robil innym?

  • 8. Data: 2006-01-27 14:51:13
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    tapczan napisał(a):

    > Co w tym smiesznego, skoro arabowie moga sie nazywac Abdullah Abdullah?
    > bedzie mial prosciej zagranica nikt nie bedzie go pytac co imieniem a co
    > nazwiskiem

    Po pierwsze nie żyjemy na pustyni, gdzie takie same imie i nazwisko może
    być przyjęte, bo jest wygodne.
    A po drugie dla jednych to śmieszne, dla innych nie. Dla mnie Marek
    Marek jest śmieszny.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Gdy nie wiemy czegoś w ogóle, bądź wiemy mało - jesteśmy skłonni do
    podstawiania uczuć w miejsce rozumu"

  • 9. Data: 2006-01-27 16:28:16
    Od: "tapczan" <t...@p...gov>

    > Po pierwsze nie żyjemy na pustyni, gdzie takie same imie i nazwisko
    > może być przyjęte, bo jest wygodne.
    > A po drugie dla jednych to śmieszne, dla innych nie. Dla mnie Marek
    > Marek jest śmieszny.

    A Darek Marek? Jarek Marek? macie jakies malo wyszukane poczucie humoru,
    ze tak latwo was rozsmieszyc...male dzieci smieja sie z nazwisk, jak
    widac niektorzy z tego nigdy nie wyrastaja.

  • 10. Data: 2006-01-27 16:41:53
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h.redhunter@[BEZ TEGO)interia.pl>

    Użytkownik "tapczan" <t...@p...gov> napisał w wiadomości

    >male dzieci smieja sie z nazwisk, jak widac niektorzy z tego nigdy nie
    >wyrastaja.

    Przeczyaj "paragraf 22"- jednym z bohaterów jest biedak, który ma podobny
    problem do Twojego

    HaNkA