  • 1. Data: 2006-05-31 05:44:53
    Temat: ilu obecnie jest ksiezy w pl ?
    Od: "stanley" <s...@c...pl>

    http://wiadomosci.wp.pl/wiadomosc.html?kat=50316&wid
    =8331083&rfbawp=1149054078.261&ticaid=11b37

    czy ktos z was orientuje sie ilu w tamtym czasie bylo ksiezy w PL ?
    Jesli 6000 kablowało to ilu z nich uwzględniając naturalną wymianę
    pokoleń może pracować obecnie ? ile procent obecnego duchowienstwa
    w przyblizeniu moze byc bylymi tajnymi wspolpracownikami esbe ?

  • 2. Data: 2006-05-31 05:45:28
    Temat: Re: ilu obecnie jest ksiezy w pl ?
    Od: "stanley" <s...@c...pl>

    W artykule news:ab58c$447d2d55$540a9971$6947@news.chello.pl,
    niejaki(a): stanley z adresu <s...@c...pl> napisał(a):

> [...]
    > pokoleń może pracować obecnie ? ile procent obecnego duchowienstwa
    > w przyblizeniu moze byc bylymi tajnymi wspolpracownikami esbe ?

    przepraszam serdecznie - pomylilem grupy.

  • 3. Data: 2006-05-31 10:18:28
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    stanley [###s...@c...pl.###] napisał:
> [...]
    =8331083&rfbawp=11
    490
    > przepraszam serdecznie - pomylilem grupy.

    Nie ma za co. Ale dziś słyszałem, jak któryś z biskupów podał, że
    7-miu spośród tych pomawianych już nie żyje. Wychodziło by zatem na
    to, że reszta żyje. Na ile to wiarygodna informacja, tego ocenić nie
    potrafię.