  • 1. Data: 2009-01-20 09:22:58
    Temat: ile dni urlopu?
    Od: "Ada" <m...@o...pl>

    Witam, 1.09.2008 rozpoczęłam pracę w szkole. Byłam w błędzie (KP przed 2004) i
    myślałam, że urlop przysługuje mi dopiero po pół roku, a tu okazuje się że
    przysługiwał mi już po każdym miesiącu w wym. 1/12 wielkości po roku.

    Nie wybrałam go w 2008r. z niewiedzy :( a teraz w 2009 roku przysługuje mi już
    pełny urlop (20 dni). Czy w tym przypadku mam prawo do urlopu zaległego za
    2008rok, czy po prostu mi przepadł! Pomóżcie proszę.

  • 2. Data: 2009-01-20 09:27:52
    Temat: Re: ile dni urlopu?
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Ada pisze:

    > Czy w tym przypadku mam prawo do urlopu zaległego za
    > 2008rok, czy po prostu mi przepadł!

    Nic nie przepadło.

    --
    @2009 Johnson
    Tak wielka jest twa wolność, jak wielkie twe opanowanie.

  • 3. Data: 2009-01-20 09:53:52
    Od: "Ada" <m...@o...pl>

    > Nic nie przepadło.

    > @2009 Johnson

    Hmmm, już się cieszę i rozumiem, że do końca marca mam prawo odebrać za 4 mies.
    (wrz-gru) pracy 4/12*20= 20/3 = 6,6(6) , czyli 6 czy 7 dni ? I następnie na ten
    rok moge zaplanować 20 dni. czy tak? B. dziękuję!

  • 4. Data: 2009-01-20 10:14:31
    Od: Usrobo <u...@o...pl>

    Ada pisze:

    > Hmmm, już się cieszę i rozumiem, że do końca marca mam prawo odebrać za 4 mies.
    > (wrz-gru) pracy 4/12*20= 20/3 = 6,6(6) , czyli 6 czy 7 dni ? I następnie na ten
    > rok moge zaplanować 20 dni. czy tak? B. dziękuję!

    oczywiście pracujesz w szkole nie jako nauczyciel zatrudniony zgodnie z
    karta nauczyciela?

    michał

  • 5. Data: 2009-01-20 10:46:53
    Od: "Ada" <m...@o...pl>

    > oczywiście pracujesz w szkole nie jako nauczyciel zatrudniony zgodnie z
    > karta nauczyciela?
    >
    > michał

    Pracuję w sekretariacie (nie jako nauczyciel!) jako NOWA i mam mętlik w głowie...

  • 6. Data: 2009-01-20 13:29:19
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Ada wrote:
    > Witam, 1.09.2008 rozpoczęłam pracę w szkole.

    na stanowisku?

  • 7. Data: 2009-01-20 13:30:58
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Ada wrote:

    > Pracuję w sekretariacie (nie jako nauczyciel!) jako NOWA i mam mętlik w głowie...

    masz poprzedni urlop z 2008 roku i bieżący z 2009.
    Urlop przepada po 3 latach, jakkolwiek pracodawca będzie cię chciał
    zmusić do wykorzystania go w bieżącycm roku bo tam mu nakazują przepisy
    (jemu, nie tobie).

  • 8. Data: 2009-01-21 09:55:25
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Tue, 20 Jan 2009 10:53:52 +0100, Ada napisał(a):

    > Hmmm, już się cieszę i rozumiem, że do końca marca mam prawo odebrać za 4 mies.
    > (wrz-gru) pracy 4/12*20= 20/3 = 6,6(6) , czyli 6 czy 7 dni ?

    Siedem dni. Zawsze zaokrągla się wynik "do góry".

    > I następnie na ten rok moge zaplanować 20 dni. czy tak?

    Jeżeli macie "planowanie urlopów", to okresem planowania urlopów za 2009r
    był grudzień 2008r. "Rozplanowaniu" podlega wymiar urlopu minus cztery dni,
    w Twoim przypadku będzie to 16 dni do zaplanowania.

  • 9. Data: 2009-01-23 11:20:26
    Od: Green <z...@u...gazeta.pl>

    W artykule <gl4jjh$noi$2@inews.gazeta.pl> witek napisal(a):

    > na stanowisku?