  • 1. Data: 2006-02-16 18:00:31
    Temat: ile... ?
    Od: "annihilator" <a...@v...pl>

    witajcie

    prawdopodobnie zapłacę grzywnę (niesprawidliwie oczywiście) tylko dlatego, ze
    "pokrzywdzony" zapłacił "świadkom" w ilości sztuk 3.
    napiszcie proszę jak wysokiej grzywny mogę sie spodziewać za wykroczenie z
    art. 86 par. 1 KW ?
    ... dotyczy tego:
    http://groups.google.pl/group/pl.misc.samochody/brow
    se_frm/thread/37fbd46a55f02ed3?page=end&q=Re%3A+kto+
    winny+%3F+annihilator&hl=pl&

  • 2. Data: 2006-02-16 18:04:16
    Temat: Re: ile... ?
    Od: a...@v...pl

    ... no i jeszcze pewnie będę obciążony kosztami tej sprawy jesli przegram. czy
    ktos sie orientuje jakie to mniej wiecej są kwoty ?
    dzięki, pozdrawiam,
    A.

  • 3. Data: 2006-02-16 19:39:22
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    a...@v...pl wrote:
    > ... no i jeszcze pewnie będę obciążony kosztami tej sprawy jesli przegram. czy
    > ktos sie orientuje jakie to mniej wiecej są kwoty ?

    a jak jeszcze dorwie te Twoja poprzednia wypowiedz
    to odpowiesz za pomowienie :P

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 4. Data: 2006-02-16 20:17:35
    Od: a...@v...pl

    > a jak jeszcze dorwie te Twoja poprzednia wypowiedz
    > to odpowiesz za pomowienie :P

    nie sądzę. to nie pomówienie tylko cudzysłów. bardzo śmieszne, tak na marginesie.