  • 1. Data: 2005-08-20 12:48:28
    Temat: ile
    Od: "piotr.ek7" <piotr.ek7@wytnij_to.wp.pl>

    jaki wiek jest dla dziewczyny , aby sama mogła decydować o stosunku bez
    konsekwencji ?

  • 2. Data: 2005-08-20 12:55:29
    Temat: Re: ile
    Od: "funkcyjny" <f...@o...pl>

    > jaki wiek jest dla dziewczyny , aby sama mogła decydować o stosunku bez
    > konsekwencji ?

    Prawo nie przewiduje kary dla osoby odbywającej stosunki przed osiągnięciem
    określonego wieku. Jeśli chodzi o konsekwencje ciąży, to wyznacznikiem jest tu
    raczej rozpoczęcie miesiączkowania, a nie osiągnięcie jakiegoś konkretnego
    wieku. Uwaga: pierwsze dni płodne pojawiają się jeszcze przed pierwszą
    miesiączką!

    Funkcyjny

  • 3. Data: 2005-08-20 13:49:39
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "piotr.ek7" <piotr.ek7@wytnij_to.wp.pl> napisał w wiadomości
    > jaki wiek jest dla dziewczyny , aby sama mogła decydować o stosunku bez
    > konsekwencji ?

    dla Ciebie konswekwencji nie ma jezlei ma 15 lub wiecej lat.

    P.

  • 4. Data: 2005-08-20 13:53:27
    Od: scream <n...@p...pl>

    piotr.ek7 napisał(a):
    > jaki wiek jest dla dziewczyny , aby sama mogła decydować o stosunku bez
    > konsekwencji ?

    zawsze może sama decydować i żadnych konsekwencji za to nie poniesie, co
    najwyżej konsekwencje poniesie chlopak tej dziewczyny :)
    a graniczny wiek to 15 lat

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 5. Data: 2005-08-20 17:40:59
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    wiadomości news:de78rb$g2g$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > jaki wiek jest dla dziewczyny , aby sama mogła decydować o stosunku

    To zależy dla kogo i jakich konsekwencji. Jeśli ma poniżej lat 15, to
    pomimo jej zgody partner popełnia przestępstwo. Przy okazji zawsze się
    zastanawiałem, co by zrobił sąd, jakby dwóje 14-to latków zostało
    złapanych na tym, ale to na marginesie. Poza tym tak do 18-tu lat
    rodzice dziewczyny mogą próbować zgłaszać zgwałcenie. Z reguły pada to
    później, jeśli dziewczyna twardo stoi na stanowisku, ze chciała. Ale
    jak zmieni zdanie, to może być kłopot. Jak jest starsza, to już z
    reguły nie zmienia zdania.

    A inne konsekwencje zawsze mogą być, choć skoro już wiesz, że jakieś
    mogą być, to zakładam że z tych innych zdajesz sobie sprawę.

  • 6. Data: 2005-08-20 19:07:49
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > pomimo jej zgody partner popełnia przestępstwo. Przy okazji zawsze się
    > zastanawiałem, co by zrobił sąd, jakby dwóje 14-to latków zostało

    zgodnie ze slownikiem jpw pwn chlopak ten bylby pedofilem :-)

    P.

  • 7. Data: 2005-08-20 21:17:03
    Od: Fryzjer <r...@w...go2.pl>

    Dnia Sat, 20 Aug 2005 21:07:49 +0200, Przemek R... napisał(a):

    > zgodnie ze slownikiem jpw pwn chlopak ten bylby pedofilem :-)

    No, a dziewczyna nie?
    --
    Fryzjer :GG-6154183: e-mail: http://tinyurl.com/5no8m :Wrocław
    "Inteligentni ludzie są często zmuszani do picia, by bezkonfliktowo

  • 8. Data: 2005-08-20 22:07:17
    Od: "R De" <r...@p...onet.pl>

    Prokurator trzyma rękę na cipce do 15-go roku życia. Ogólnie. Są wyjątki.

  • 9. Data: 2005-08-20 22:54:58
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik wrote:

> [...]
    > zastanawiałem, co by zrobił sąd, jakby dwóje 14-to latków zostało
    > złapanych na tym, ale to na marginesie. Poza tym tak do 18-tu lat

    Pod KK przecież 14-latek zasadniczo nie podpada.

    Swoją szosą obawiałbym się o to, czy czasem ktoś nie mógłby się
    przyczepić do ich rodziców...

    > rodzice dziewczyny mogą próbować zgłaszać zgwałcenie. Z reguły pada to
    > później, jeśli dziewczyna twardo stoi na stanowisku, ze chciała. Ale

    A rodzice mam nadzieję dostają wyrok za fałszywe zeznania albo coś w tym
    stylu?

    > jak zmieni zdanie, to może być kłopot. Jak jest starsza, to już z
    > reguły nie zmienia zdania.

    Śmiem twierdzić, że nie ma ostrej reguły wiekowej - pełnoletniość
    formalna nie robi z kretynki odpowiedzialnej dorosłej. Niestety.

    > A inne konsekwencje zawsze mogą być, choć skoro już wiesz, że jakieś
    > mogą być, to zakładam że z tych innych zdajesz sobie sprawę.

    Jeśli nie wie, niniejszym dedykuję mu wiadomoą piosenkę zespołu Big Cyc ;->

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 10. Data: 2005-08-20 22:55:32
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    R De wrote:
    > Prokurator trzyma rękę na cipce do 15-go roku życia. Ogólnie. Są wyjątki.

    Upośledzenie psychiczne. To chyba tyle...