  • 1. Data: 2006-11-30 16:50:02
    Temat: handel samochodami
    Od: "cario14" <c...@i...pl>

    Witam mam jedno ptanie - prowadze działalność , jestem vatowcem . I chciałbym
    poszerzyć moją
    działalność o handelek samochodami używanymi . Jak prawnie sie rozliczać z
    U.S. , kupie od kolesia samochód na umowe i wystawiam fakture VAT ???
    Przyjmuje to na "stan" jakimś dokumentem ? Nie wiem jak to ugryźć , żeby było
    legal . Wiem że w większości handlarze stosują umowy in blanco , ale chodzi
    mi jak to ma być 100% legalnie. Obiło mi sie o uszy że kupuje np. na umowe od
    Kowalskiego , i robi sie DW , (dowód wewnętrzny ) i później sprzedaje na
    fakturke - wiem że tak można robić w sklepie ze spożywka ale jak z
    samochodami ???? Nie mam pojęcia czy ktoś mi pomoże ?

  • 2. Data: 2006-11-30 17:00:17
    Temat: Re: handel samochodami
    Od: "vertret" <v...@o...pl>

    Użytkownik "cario14" <c...@i...pl> napisał w wiadomości

    Nie mam pojęcia czy ktoś mi pomoże ?

    Słyszałeś o czymś takim jak dobre biuro księgowe?

    --
    vertret

  • 3. Data: 2006-11-30 17:14:41
    Od: "blur" <b...@p...onet.pl>

[...]

    Masz dobry wzrok ja na 19" mam problemy :)

  • 4. Data: 2006-11-30 17:50:39
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "cario14" <c...@i...pl> napisał w wiadomości

    Spotkałem się z następujacymi rozwiązaniami:

    1) Umowa komisowa. Wówczas dochodem jest prowizja.

    2) Zakup na podstawie umowy + dowód wewntrzny. Sprzedaż na fakturę. Dochód, to
    różnica.

  • 5. Data: 2006-12-01 12:15:03
    Od: "cario14" <c...@i...pl>

> [...]
    >
    > 1) Umowa komisowa. Wówczas dochodem jest prowizja.
    >
    > 2) Zakup na podstawie umowy + dowód wewntrzny. Sprzedaż na fakturę.
    Na jednym forum podpowiedziano mi że jest coś takiego jak faktura vat -
    marża , kupuje na umowe kupna-sprzedaży i sprzedaje na faktura vat-marża ,
    odprowadzam podatek od marży . Dzięki za odpowiedzi