  • 1. Data: 2003-01-07 20:40:12
    Temat: granice administracyjne miast
    Od: k...@p...onet.pl

    Witam. Nie wiem czy to pytanie powinno byc skierowane na ta grupe, ale szukam
    odpowiedzi na nastepujace pytanie: w jaki sposob dokonuje sie zmian granic
    administracyjnych miast? Jakie sa koszty takiego postepowania i czy sa jakies
    szczegolowo okreslone wymogi?

    Z gory dziekuje i pozdrawiam
    Krystian

  • 2. Data: 2003-01-08 06:49:29
    Temat: Re: granice administracyjne miast
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

[...]

    zdaje się, że dokonuje tgo Rada Ministrów, ale nic więcej nie pamiętam :(