  • 1. Data: 2005-01-17 19:43:48
    Temat: dostawca internetu, przechowywanie logow, jak dlugo? /K.k./
    Od: "Pawel Kozik" <p...@n...pl>

    zawracma głowę ale pojęcia nie mam co mu powiedzieć.
    sprawa wygląda następująco:
    dwóch wspólników /s.c./ dzierżawi jakieś łącza od Politechniki, ta dostaje pismo
    z prokuratury z żądaniem udostępnienia informacji osoby posługującej się
    określonym adresem IP /z którego został wysłany sms z groźbą do później pobitego
    chłopaka/. i przekazuje to pismo mojemu koledzy, który tych logów niestety nie
    ma /raz z racji tego, że to było kawał czasu temu, dwa, że wtedy nie wiedział o
    konieczności ich przechowywania/.

    i teraz pytanie, jakie konsekwencje może ponieść kolega /s.c./ i co reguluje
    dlugośc okresu przez który logi powinny być przechowywane.

    z góry dzięki
    pozdrawiam.

  • 2. Data: 2005-01-17 22:01:03
    Od: "Pawel Kozik" <p...@n...pl>

    celem uzpełnienia:
    on jest właścicielem firmy która świadcy usługi osobie, która wysłała feralnego
    smsa.

  • 3. Data: 2005-01-17 22:28:33
    Od: "Ajron" <ajron77@#wytnijto#poczta.fm>

    Użytkownik "Pawel Kozik" <p...@n...pl> napisał w wiadomości
    > i teraz pytanie, jakie konsekwencje może ponieść kolega /s.c./ i co
    > reguluje
    > dlugośc okresu przez który logi powinny być przechowywane.

    O ile sie dobrze orentuje, to nic mu nie grozi, chyba ze zostanie mu
    udowodnione, ze specjalnie "kryje" przestepce.

    Ajron.