  • 1. Data: 2006-12-06 23:04:44
    Temat: domena a prawo
    Od: fuzzi <f...@o...pl>

    Witam,

    Chcialbym zarejestrowac domene np l'ore-all.pl lub l'oreal-shop.pl i
    otworzyc sklep internetowy z produktami firmy L'Oreal (kosmetyki).
    Jak myslicie, czy firma L'Oreal moze robic mi jakies problemy za podobna
    nazwe domeny? Czy mam prawo handlowac produktami tej firmy w
    internecie? Prosze o rade

    Pozdrawiam,

  • 2. Data: 2006-12-06 23:10:41
    Temat: Re: domena a prawo
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 07 Dec 2006 00:04:44 +0100, fuzzi napisał(a):

    > Chcialbym zarejestrowac domene np l'ore-all.pl lub l'oreal-shop.pl i

    Nie ma możliwości żebyś mógł zarejestrować taką domenę.

    > otworzyc sklep internetowy z produktami firmy L'Oreal (kosmetyki).

    To ci wolno.

    > Jak myslicie, czy firma L'Oreal moze robic mi jakies problemy za podobna
    > nazwe domeny? Czy mam prawo handlowac produktami tej firmy w
    > internecie?

    Masz prawo handlować. Ale nie zarejestrujesz takich domen jak podałeś.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 3. Data: 2006-12-07 01:53:10
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    scream wrote:

    > Masz prawo handlować. Ale nie zarejestrujesz takich domen jak podałeś.

    Zarejestrować może i zarejestruje, ale pewnie potem będzie musiał oddać ;)

  • 4. Data: 2006-12-07 02:08:35
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    wiadomości news:6p8k44-hp.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Zarejestrować może i zarejestruje, ale pewnie potem będzie musiał oddać ;)

    Jak zwykle masz coś do powiedzenia.

    Nie zarejestruje, bo apostrof nie jest dozwolonym znakiem dla nazwy
    domeny.

  • 5. Data: 2006-12-07 05:37:44
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Marcin Wasilewski wrote:

    > Jak zwykle masz coś do powiedzenia.
    >
    > Nie zarejestruje, bo apostrof nie jest dozwolonym znakiem dla nazwy
    > domeny.

    A, pardą... Myślałem że może ten mechanizm od znaków narodowych
    (www.mąka.pl -> www.xn--mka-ipa.pl ) w nazwach domen toleruje też
    apostrofy...