  • 1. Data: 2002-06-24 08:11:25
    Temat: dobry prawnik od rozwodow w Poznaniu...
    Od: "Pawel Ratajczak" <p...@e...pl>

    Zapytanie do szanownych grupowiczow jak w temacie - czy ktos moze polecic
    dobrego i niekoniecznie najdrozszego prawnika specjalizujacego sie w
    prowadzeniu spraw rozwodowych ?

    Za wszystkie informacje z gory dziekuje,

    Pawel Ratajczak

  • 2. Data: 2002-06-24 10:46:15
    Temat: Re: dobry prawnik od rozwodow w Poznaniu...
    Od: "Przemysław Dębski" <k...@a...com.pl>

    Użytkownik "Bartosz Skorek" <b...@i...com.pl> napisał w wiadomości
    > Dlaczego chce się Pan rozwodzić? Czy nie słyszał Pan ostatniego wyst
    ąpienia
    > Papieża odnośnie rozwodów i prawników specjalizujących się w sprawch
    > rozwodowych?

    > Prosze pogodzić się z żoną i pomyśleć o następnym dziecku - nic tak nie
    > spaja rodziny jak gromadka pociech

    Albo niech spierze żonę tak by nie wiedziała gdzie jest bo "jak się baby nie
    bije to jej wątroba gnije". Myślę że moja porada w niczym nie ustępuje
    twojej ... a więc pląk.

    P.D. herbu bierny czytacz psp

  • 3. Data: 2002-06-24 11:53:49
    Od: "Depilator" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Przemysław Dębski" <k...@a...com.pl> napisał w wiadomości

    > ... a więc pląk.

    Aż tak? Nie nazbyt nerwowo ? Ja to odebrałem jako żart.

    Depi.

  • 4. Data: 2002-06-24 11:57:31
    Od: "Przemysław Dębski" <k...@a...com.pl>

    Użytkownik "Depilator" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Aż tak? Nie nazbyt nerwowo ? Ja to odebrałem jako żart.

    ... może i żart, tylko te smileye jekoś niewidoczne ...

    Pzdr.
    P.D. herbu i tak nie mam pląkownicy