  • 1. Data: 2013-06-05 20:48:37
    Temat: detektory tortów
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    Czy w sądach beda teraz detektory tortów?

    Bo gdyby to byla siekiera... Ale siekiera chyba by piszczala na bramce.
    No i straznik widzac siekiere zareagowalby.

    Teraz beda panicznie reagowac widzac tort.

    A co, jak ktos wniesie pączki? :)

    A jajka?

    zen.aspx

  • 2. Data: 2013-06-05 21:19:53
    Temat: Re: detektory tortów
    Od: Maurycy Poszepszyński <s...@a...com>

    Użytkownik - hiki o! napisał::

> [...]
    > No i straznik widzac siekiere zareagowalby.
    >
    > Teraz beda panicznie reagowac widzac tort.

    Taką sędzinę to bym olał.
    Będzie obowiązkowy pisuar z siostrą-kontrolującą?
    --
    Nie byłem antysemitą, dopóki nie zacząłem czytać Gazety Wyborczej.

  • 3. Data: 2013-06-05 21:55:34
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    hiki o! wrote:

> [...]
    > No i straznik widzac siekiere zareagowalby.
    >
    > Teraz beda panicznie reagowac widzac tort.

    nie, jajka nie przejda w zadnej postaci.
    beda macac.

  • 4. Data: 2013-06-05 22:42:08
    Od: Mirek <m...@t...pl>

    Przychodzi hiki o! i tupta:

    > Czy w sądach beda teraz detektory tortów?

    A Ty tak de facto to jesteś Żyd po matce czy tylko zwykły PiSiak? :)

  • 5. Data: 2013-06-06 00:15:29
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 05.06.2013 21:55, witek wrote:

    > nie, jajka nie przejda w zadnej postaci.
    > beda macac.

    ale faceci facetow, a kobitki inne kobitki?

    zen.aspx

  • 6. Data: 2013-06-06 01:21:04
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    hiki o! wrote:

    > ale faceci facetow, a kobitki inne kobitki?

    co niektorym byloby to na reke.

  • 7. Data: 2013-06-06 07:17:33
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-06-05 20:48, hiki o! pisze:

    > A jajka?

    Generalnie to generałek powinien już dawno za jaja ...
    Teraz to już tylko wzbudza we mnie żałość zachowanie ładnej, młodej ;-)
    sędzi i jej publiczności na sali.
    W todze czy bez togi to samo dziadowstwo.

  • 8. Data: 2013-06-07 00:23:57
    Od: e-Shrek <e...@w...pl>

    On 2013-06-05 20:48, hiki o! wrote:

    > A jajka?

    Nie zapominaj o pomidorkach ;-)

    E.

  • 9. Data: 2013-06-07 02:22:09
    Od: "Chlorek" <C...@i...pl>

    Użytkownik "Mirek" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Przychodzi hiki o! i tupta:

    > A Ty tak de facto to jesteś Żyd po matce czy tylko zwykły PiSiak? :)

    Po mamusi to chyba większość "Agory" i sam rebbe Michnik, nie?

    Cl-