  • 1. Data: 2007-11-18 19:16:52
    Temat: data doręczenia
    Od: "miffy" <m...@n...pl>

    Pismo z sądu jest dostarczane przez gońca, w przypadku gdy nie zastanie
    osoby upoważnionej do odbioru, pismo zostaje wysłane listem poleconym.
    Listonosz także nie zastaje nikogo i zostawia awizo. Czy data doręczenia,
    którą otrzyma sąd, to data pozostawienia awiza czy faktyczny odbiór pisma na
    poczcie?

  • 2. Data: 2007-11-18 19:34:03
    Temat: Re: data doręczenia
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    miffy pisze:

    > Listonosz także nie zastaje nikogo i zostawia awizo. Czy data
    > doręczenia, którą otrzyma sąd, to data pozostawienia awiza czy faktyczny
    > odbiór pisma na poczcie?

    Faktyczny odbiór na poczcie, albo 2 awizo + 7 dni.

    --
    @2007 Johnson

    "Mądrość jest córką doświadczenia"

  • 3. Data: 2007-11-18 20:21:02
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fhq337$1u80$1@news.mm.pl miffy <m...@n...pl> pisze:

> [...]
    > Listonosz także nie zastaje nikogo i zostawia awizo. Czy data doręczenia,
    > którą otrzyma sąd, to data pozostawienia awiza czy faktyczny odbiór
    Dawno nie miałem z tym styczności ale z tego co pamiętam, to moim zdaniem
    data odbioru o ile nastąpił on w czasie wskazanym na awizie. Jeśli nie
    odbierzesz (awizują chyba 2 razy) to za datę doręczenia uznaje się ostatni
    dzień terminu wskazanego na drugim awizie.

    --
    Jotte

  • 4. Data: 2007-11-18 20:58:28
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fhq4e0$b1v$1@nemesis.news.tpi.pl Johnson
    <j...@n...pl> pisze:

    > Faktyczny odbiór na poczcie, albo 2 awizo + 7 dni.
    Przypomnij mi z czego to wynika?

    --
    Jotte

  • 5. Data: 2007-11-18 22:37:37
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>

    Jotte napisał(a):
    > W wiadomości news:fhq4e0$b1v$1@nemesis.news.tpi.pl Johnson

    > Przypomnij mi z czego to wynika?

    http://www.abc.com.pl/serwis/du/2003/0489.htm

    "§ 9. 1. W przypadkach określonych w art. 139 § 1 i 2 Kodeksu
    postępowania cywilnego listonosz:
    1) pozostawia zawiadomienie o możliwości odbioru przesyłki we
    właściwej pocztowej placówce oddawczej w terminie siedmiu kolejnych dni,
    licząc od dnia następnego po dniu pozostawienia zawiadomienia u adresata,

    3. Jeżeli adresat nie zgłosi się po odbiór przesyłki w terminie, o
    którym mowa w ust. 1 pkt 1, pocztowa placówka oddawcza sporządza, według
    wzoru określonego w załączniku nr 3 do rozporządzenia, powtórne
    zawiadomienie o możliwości jej odbioru w terminie kolejnych siedmiu dni,
    licząc od dnia następnego po dniu sporządzenia zawiadomienia, które
    listonosz doręcza adresatowi. Dokonanie powtórnego zawiadomienia
    zaznacza się na przesyłce adnotacją "awizowano powtórnie dnia" na
    adresowej stronie niedoręczonej przesyłki i podpisem.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 6. Data: 2007-11-18 22:40:12