  • 1. Data: 2003-10-01 09:14:17
    Temat: czy wizja jest rozprawą
    Od: "idi" <m...@i...pl>

    czy wizja lokalna jest rozprawą

    chciałbym wnieść roszczenie wzajemne, które musi być przedstawione na
    pierwszej rozprawie. Mogę wykazać, że pierwsza rozprawa była wyznaczona w
    zbyt krótkim okresie od wezwania i dlatego dla mnie jest wżne czy wizja
    lokalna, która się już odbyła jest rozprawą czy innym prawnym tworem.
    dzięki za info

  • 2. Data: 2003-10-01 09:44:01
    Temat: Re: czy wizja jest rozprawą
    Od: "FunnyGuy" <f...@t...pl>

    "idi" <m...@i...pl> wrote in message
> [...]
    > zbyt krótkim okresie od wezwania i dlatego dla mnie jest wżne czy wizja
    > lokalna, która się już odbyła jest rozprawą czy innym prawnym tworem.

    Sprecyzuj o jaki proces Ci chodzi cywilny, czy karny ?

  • 3. Data: 2003-10-01 10:32:35
    Od: "FunnyGuy" <f...@t...pl>

    > chciałbym wnieść roszczenie wzajemne, które musi być przedstawione na
    > pierwszej rozprawie.

    Z tego wnioskuję, że chodzi Ci o wytoczenie powództwa wzajemnego, a więc
    Proces cywilny, czy tak ?

  • 4. Data: 2003-10-01 10:58:05
    Od: "FunnyGuy" <f...@t...pl>

    --
    "Są miejsca, do których docierają tylko nieliczni"
    "FunnyGuy" <f...@t...pl> wrote in message

    > Z tego wnioskuję, że chodzi Ci o wytoczenie powództwa wzajemnego, a więc
    > Proces cywilny, czy tak ?

    W procesie cywilnym w celu sporządzenia postanowienia o przeprowadzeniu
    dowodu i ustalenia faktów spornych, jeszcze przed rozprawą przewodniczacy
    może w ramach postepowania przygotowawczego (informacyjnego badania stron)
    podejmować czynności mające ustalić fakty podlegające udowodnieniu. W tym
    przypadku wizja lokalna nie jest srodkiem dowodowym samym w sobie (dowód z
    oględzin miejsca) lecz jedynie sprawdzeniem czy dowód taki nadaje się do
    wykorzystania w ewentualnym procesie.

  • 5. Data: 2003-10-01 18:19:36
    Od: "idi" <m...@i...pl>

    tak- jest to proces cywilny