  • 1. Data: 2008-11-06 13:49:58
    Temat: czy moge odmowic zeznan?
    Od: "PC" <p...@o...pl>

    Witam
    mam pytanie do grupowiczow , swego czasu posredniczylem w handlu pomiedzy
    polskim exporterem domow drewnianych i francuskim odbiorca, wspolpraca
    zakonczyla sie tym ze francuski klient nie zaplacil ostatniej raty twierdzac
    ze domy zostaly wykonane nierzetelnie i z opoznieniem na co polski producent
    kieruje sprawe do sadu . chce zebym zeznawal w tej sprawie jako swiadek a ja
    nie chce tego robic uwazajac ze spor wina lezy po obu stonach oraz z powodu
    tego ze czuje sie manipulowany przez obydwie strony
    czy mam prawo odmowic zeznan skladajac takie wyjasnienie?

  • 2. Data: 2008-11-06 14:34:34
    Temat: Re: czy moge odmowic zeznan?
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    PC pisze:

    > czy mam prawo odmowic zeznan skladajac takie wyjasnienie?

    Możesz odmówić odpowiedzi na pytania ale tylko w przypadku gdy odpowiedź
    może narazić Cię na odpowiedzialność karną. W pozostałych przypadkach
    musisz zeznawać, aczkolwiek z powodu upływu czasu twoja pamięć może
    szwankować. :)

    --
    I wszystko jasne :)
    GG - 2539855