  • 1. Data: 2009-08-19 15:12:36
    Temat: czy mając PESEL można gdzieś sprawdzić nr dowodu?
    Od: Krzysiek <d...@p...fm>

    pytanie jak w temacie :)
    pozdrawiam Grupowiczów

  • 2. Data: 2009-08-19 19:06:48
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 19 Aug 2009 17:12:36 +0200, Krzysiek napisał(a):

    > pytanie jak w temacie :)

    Nie

    --
    best regards,
    scream

  • 3. Data: 2009-08-19 19:08:54
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Wed, 19 Aug 2009 17:12:36 +0200, Krzysiek napisał(a):

    > pytanie jak w temacie :)
    > pozdrawiam Grupowiczów

    w rejestrze państwowym o uproszczonej nazwie PESEL, ale trzeba mieć do tej
    bazy dostęp.

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty
    Antyki http://foto.3mam.net/antyki/antyki_4.php

  • 4. Data: 2009-08-19 20:21:54
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Krzysiek" <d...@p...fm> napisał w wiadomości
    > pytanie jak w temacie :)
    > pozdrawiam Grupowiczów

    To zależy kto chce to sparwdzić i w jakim celu, tym nie mniej na podstawie
    numeru PESEL spokojnie można ustalić numer dowodu osobistego.

  • 5. Data: 2009-08-19 21:32:10
    Od: r...@m...com

    > pytanie jak w temacie :)
    > pozdrawiam Grupowiczów

    Nie można, ponieważ pesel jest niezmienny przez całe życie, a dowód można
    sobie wymieniać.

    Za to w drugą stronę pewnie się da, tj mając nr dowodu, ustalić pesel.

  • 6. Data: 2009-08-19 21:51:24
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik <r...@m...com> napisał w wiadomości
    > Nie można, ponieważ pesel jest niezmienny przez całe życie,

    Naprawdę? A co się dzieje w przypadku, gdy ktoś zmienia płeć
    (o której jest informacja w PESEL-u)? Poważnie pytam.

    > a dowód można sobie wymieniać.

    Teraz to żeś pojechał... I co z tego??? Można mieć
    tylko jeden dowód osobisty.

    Piotr

  • 7. Data: 2009-08-19 23:32:22
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    r...@m...com pisze:

    > Nie można, ponieważ pesel jest niezmienny przez całe życie, a dowód można
    > sobie wymieniać.

    Tylko jeśli sobie ten dowód wymieniasz u fałszerza ;->

    Natomiast normalnie - przecież, do licha ciężkiego, dowody osobiste
    wydaje ten sam organ, co prowadzi ewidencję ludności! Myśl!

  • 8. Data: 2009-08-20 08:20:30
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Wed, 19 Aug 2009 23:51:24 +0200, PiotRek napisał(a):

    > Użytkownik <r...@m...com> napisał w wiadomości
    >
    > Naprawdę? A co się dzieje w przypadku, gdy ktoś zmienia płeć
    > (o której jest informacja w PESEL-u)?

    Zapytaj np. Bohdana Smolenia który jest ... kobietą :))))
    Oczywiście w oparciu o PESEL a nie o rodzaj przyrodzenia :)
    http://miasta.gazeta.pl/poznan/1,36037,6910785,Bohda
    n_Smolen__Jak_sie_czuje__Dziekuje__do_dupy.html?as=6
    &ias=7

  • 9. Data: 2009-08-20 09:34:35
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    r...@m...com wrote:
    > Nie można, ponieważ pesel jest niezmienny przez całe życie, a dowód można
    > sobie wymieniać.

    Jak juz wiesz jak, to zapewne sprawdzisz aktualny i wszystkie poprzednie
    numery dowodow...

    > Za to w drugą stronę pewnie się da, tj mając nr dowodu, ustalić pesel.

    Dokladnie tak samo - majac dowolny, aktualny lub poprzedni numer -
    sprawdzisz PESEL :-)

    A nie prosciej zadzwonic so "ofiary" i przedstawic sie jako pracownik
    banku. Poznasz w ten sposob i numer PESEL i numer dowodu i nazwisko
    panienskie i numer klienta i stan konta ofiary :-) a jak bedziesz
    rzekonujacy, to nawet i najblizsze 5 hasel jednorazowych...

    Pozdro

    Maseł

  • 10. Data: 2009-08-20 19:33:14
    Od: "Piotr [trzykoty]" <trzykoty[usunTo]@o2.pl>

    Wszystko jest w bazie pesel. Tylko uprawnione organy mają dostęp.