  • 1. Data: 2005-08-10 11:56:59
    Temat: czy ktoś może mi polecić prawnika do poprowadzenia sprawy rozwodowej?
    Od: "Iwona" <i...@s...flota.com.pl>

    Witam!
    Chcę zmienić prawnika w sprawie rozwodowej, ale nie znam nikogo w tej
    branży. Musi to być osoba z doświadczeniem i bardzo skuteczna w działaniu.
    Czy ktoś z Państwa mógłby mi polecić "sprawdzonego" prawnika zajmującego się
    rozwodami? Jestem z Wrocławia.

    Z góry dziękuję,
    pozdrawiam,

    MN

  • 2. Data: 2005-08-10 12:13:00
    Od: MarcinS <s...@w...pl>

    Iwona napisał(a):
> [...]
    > Czy ktoś z Państwa mógłby mi polecić "sprawdzonego" prawnika zajmującego się

    adw. Dariusz Wnuk,
    Kancelaria na pl. Solnym.
    geniusz

    ps. nie jestem z nim w żaden sposób powiązany. Pracowałem u niego kilka
    lat temu.

    pozdrawiam

    ms

    --
    w adresie e-mail zamień wodę na tlen.

    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 3. Data: 2005-08-11 11:19:18
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Iwona napisał(a):

    > Chcę zmienić prawnika w sprawie rozwodowej, ale nie znam nikogo w tej
    > branży. Musi to być osoba z doświadczeniem i bardzo skuteczna w działaniu.

    To znaczy jaki ma być skutek? Uzyskanie rozwodu czy coś więcej :)?

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."