  • 1. Data: 2011-08-05 15:04:35
    Temat: czy istnieje nadal instytucja czasowej nieobecności?
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    Widzę dużo wątków w związku z doręczeniem dokumentów urzędowych/sądowych.
    Kiedyś można było przy wyjeździe zawiadomić pocztę o czasowej nieobecności,
    ew. podać nowy adres.
    Jak już kiedyś pisałem moja poczta dziwnie interpretuje kwestię upoważnienia
    do odbioru przesyłek sądowych (rozporządzenie ministra zawęża to co daje
    ustawa pocztowa).
    Czy mogę zgłosić na poczcie, że mnie nie ma w domu 2 miesiące, mogę nawet
    podać adres zagranicą gdzie będę, czy jak przyjdzie przesyłka i nie zostanie
    odebrana, ale nadawca zostanie poinformowany o nowym adresie, to pierwotna
    przesyłka będzie uznana za skutecznie doręczoną czy nie?
    Z góry dzięki za odpowiedź.
    Przem