-
1. Data: 2010-08-12 15:32:45
Temat: brak reakcji na zgloszenie naprawy gw. w Castoramie
Od: "LUKAS" <q...@o...pl>
Witam
Kupilem klimatyzacje w Cast. i popsula sie, zle dmucha
Poszedlem do Castoramy z gw. i FV zakupu, gwarancja jest fimry xxx , kotra
dostarcza klime dla Castoramy i napisane jest w niej , ze usterke usuną w
ciagu 14 dni od daty wplyniecia do nich reklamacji, nie wiem tylko ile dni
ma castorama na to, ale sadze, ze tez 14 lub 30 , nie wiem gdzie to szukac..
Olali mnie totalnie, dostalem tylko maila( po tym jak im zanioslem papiery)
, ze reklamacje przyjęto. potem dzownil do mnie ktos z firmy serwisujacej
te klimatyzatory i zapytal o uprawnienia osoby montujacej i to wszytsko ,
powiedzieli, ze beda w kontakcie. Kontaktu zero , minelo 20 dni
Chce, aby mi zwrócili pieniadze. Klime zakladala mi osoba ze wszytskim
uprawnieniami, mam podbite wszystko
Poradzcie jak to zrobic, nie chce naprawy , chce zwrot pieniędzy.
-
2. Data: 2010-08-13 08:24:17
Temat: Re: brak reakcji na zgloszenie naprawy gw. w Castoramie
Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
On Thu, 12 Aug 2010, LUKAS wrote:
> Poradzcie jak to zrobic, nie chce naprawy , chce zwrot pieniędzy.
Akurat to nie wydaje się oczywiste.
Mają obowiązek doprowadzić do sprawności.
Jeszcze napisz na jakiej podstawie reklamowałeś.
pzdr, Gotfryd
-
3. Data: 2010-08-13 08:37:11
Temat: Re: brak reakcji na zgloszenie naprawy gw. w Castoramie
Od: "LUKAS" <q...@o...pl>
Reklamowalem na podstawie, tego, iz urządzenie jest niesprawne, nie dziala
tak jak powinno, temperatura nadmuchu jest o wiele za wysoka.
Przyjeli reklamacje i cisza, przeciez nie moge czekac miesiac na ich
reakcje, a z tego co wiem przepisy chyba mowia cos o tym, ze jesli nie w
ciagu xx dni nie podejma naprawy , nie sa w stanie lub sa tez inne czynniki
, ktore uniemozliwiajaj naprawe to powinni oddac kase...poza tym zero
reakcji z ich strony , cisza jak makiem zasila
Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> napisał w
wiadomości news:Pine.WNT.4.64.1008131023190.1192@quad...
> On Thu, 12 Aug 2010, LUKAS wrote:
>
>> Poradzcie jak to zrobic, nie chce naprawy , chce zwrot pieniędzy.
>
> Akurat to nie wydaje się oczywiste.
> Mają obowiązek doprowadzić do sprawności.
> Jeszcze napisz na jakiej podstawie reklamowałeś.
>
> pzdr, Gotfryd
-
4. Data: 2010-08-13 08:40:51
Temat: Re: brak reakcji na zgloszenie naprawy gw. w Castoramie
Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
LUKAS pisze:
> reakcje, a z tego co wiem przepisy chyba mowia cos o tym, ze jesli nie w
> ciagu xx dni nie podejma naprawy , nie sa w stanie lub sa tez inne czynniki
> , ktore uniemozliwiajaj naprawe to powinni oddac kase...poza tym zero
Nie ma takiego przepisu.
--
Liwiusz