  • 1. Data: 2007-12-09 20:24:50
    Temat: blednie wypisany mandat
    Od: pit <p...@w...pl>

    1. Jezeli mandat jest wypisany blednie, to czy mozna sie od niego odwolac?
    2. Co rozumie sie przez mandat wypisany blednie? czy tylko dane osobowe,
    czy rowniez inne bledy?
    3. jezeli na mandacie zamiast corka bedzie napisane syn, to czy jest to
    blednie wypisany mandat?
    (policjant chbya widzi, czy wypisuje mandat kobiecie czy mezczyznie)
    Mowa oczywiscie o mandacie imiennym.

    pozdrawiam
    pit

  • 2. Data: 2007-12-09 20:31:05
    Temat: Re: blednie wypisany mandat
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    pit pisze:

> [...]
    > blednie wypisany mandat?
    > (policjant chbya widzi, czy wypisuje mandat kobiecie czy mezczyznie)

    Nie można się odwołać, bo albo mandat dotyczy ciebie i wtedy skoro go
    przyjąłeś to nie możesz się "odwołać", albo nie dotyczy ciebie a wtedy
    po co miałbyś się odwoływać?
    A poza tym "widziały gały co brały" było powiedzieć że nie jesteś córką
    czy synem.

    --
    @2007 Johnson

    "Mądrość jest córką doświadczenia"

  • 3. Data: 2007-12-09 20:36:17
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    pit wrote:
> [...]
    > blednie wypisany mandat?
    > (policjant chbya widzi, czy wypisuje mandat kobiecie czy mezczyznie)

    Formą odwołania się od mandatu jst nieprzyjęcie go.
    Jeżeli mandat został wystawiony za czyn niekaralny to do sądu rejonowego
    można złożyć wniosek o jego uchylenie.
    To wszystko.
    Żadne błędy na mandacie nie pomogą tak długo jak długo wiadomo komu go
    wręczono.

  • 4. Data: 2007-12-09 20:48:02
    Od: venioo <v...@p...fm>

    witek pisze:

    > Formą odwołania się od mandatu jst nieprzyjęcie go.

    A jak to jest, bo zazwyczaj slyszymy formulke:
    "To co, przyjmuje pan mandat?" i dopiero zaczynaja wypisywac.
    Co jesli powiemy, ze przyjmujemy mandat, po czym po blednym jego
    wypisaniu odmowimy? Np. jak w powyzszym przykladzie beda na nim inne dane?

    --
    venioo + czerwona calibra c20ne
    http://venioo.ovh.org - sam oblicz cenę sprowadzenia auta!

  • 5. Data: 2007-12-09 21:06:44
    Od: pit <p...@w...pl>

    Johnson pisze:
> [...]
    > po co miałbyś się odwoływać?
    > A poza tym "widziały gały co brały" było powiedzieć że nie jesteś córką

    rozni sa ludzie. niektorzy nie czytaja a inni czytaja.

    Inna kwestia jest to, ze osoba spodziewa sie po policjancie, ze wypisze
    mandat prawidlowo.

    kolejna sprawa, to w roznych okolicznosciach mandaty sa wypisywane.
    pospiech, bycie pod wplywem alkoholu, zmeczenie ipt. nie kazdy wowczas
    czyta co jest na mandacie.

    Niby nie ma o czym gadac, bo sie nie przeczytalo i podpisalo.
    Juz pomijam wystawienie mandatu za inny czyn, bo to juz raczej nie ma
    jak udowonidc.

    pozdr
    pit

  • 6. Data: 2007-12-09 21:08:04
    Od: pit <p...@w...pl>

    venioo pisze:

> [...]
    > Co jesli powiemy, ze przyjmujemy mandat, po czym po blednym jego
    > wypisaniu odmowimy? Np. jak w powyzszym przykladzie beda na nim inne dane?

    Doklandie. czy w takiej sytuacji trzeba juz poniesc konsekwencje swojego
    podpisu na mandacie?

    pozdr
    pit

  • 7. Data: 2007-12-09 21:39:51
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    Użytkownik "pit" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Doklandie. czy w takiej sytuacji trzeba juz poniesc konsekwencje swojego
    > podpisu na mandacie?

    oczywista pomyłka typu syn/córka to właściwie nie jest błąd, tylko oczywista
    pomyłka i nie ma żadnego znaczenia. Jeśli odmówimy przyjęcia mandatu to go
    nie podpisujemy..

    pzdr,
    dkzzzzzz.

  • 8. Data: 2007-12-09 21:58:56
    Od: pit <p...@w...pl>

    dekazzze pisze:

    > oczywista pomyłka typu syn/córka to właściwie nie jest błąd, tylko oczywista
    > pomyłka i nie ma żadnego znaczenia.

    Dzieki, o cos takiego mi chodzilo :)

    pozdr
    pit

  • 9. Data: 2007-12-09 23:07:06
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fjhkc2$799$2@atlantis.news.tpi.pl venioo
    <v...@p...fm> pisze:

    > A jak to jest, bo zazwyczaj slyszymy formulke:
    > "To co, przyjmuje pan mandat?"
    Żądam informacji o czasie w jakim jestem zobowiązany podjąć tę decyzję wraz
    z podstawą prawną.

    --
    Jotte

  • 10. Data: 2007-12-09 23:20:44
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    venioo wrote:

> [...]
    > Co jesli powiemy, ze przyjmujemy mandat, po czym po blednym jego
    > wypisaniu odmowimy? Np. jak w powyzszym przykladzie beda na nim inne dane?

    Jak powiesz, że są błedne dane, to ci facet wypisze następny.
    Jak po prostu odmówisz podpisania, to sprawa pójdzie do sądu grodzkiego.
    Dostanie mandatu to przywilej a nie obowiązek policmajstra.