  • 1. Data: 2002-10-07 07:06:32
    Temat: bar z piwem a odległość od szkoły?
    Od: "marcin \(cxpincet\)" <m...@b...pl>

    mój kumpel chce otworzyc bar z piwem ale jest jeden problem - na przeciwko
    wybranego lokalu (ok. 20 m) jest szkoła średnia, w ustawie o wychowaniu w
    trzeżwosci nie ma zadnych danych dotyczących minimalnej odleglosci od szkól
    a przecież tyle się swego czasu o tym mówiło (słyszałem o 100 m od kościołów
    szkół itp.) czy reguluje to odrębny przepis i czy ewentualnie mozna to
    ominąć np. bar otwarty od 16 kiedy nie ma juz zajęć w szkole?
    wielkoie dzięki za wszelkie podpowiedzi przekierowani itp.
    pozdrawiam

    ---
    marcin

  • 2. Data: 2002-10-08 22:23:42
    Temat: Re: bar z piwem a odległość od szkoły?
    Od: "666" <p...@p...com>

    No, niezłych masz kupli, może niech od razu bufet zrobi??
    JaC

  • 3. Data: 2002-10-08 22:48:53
    Od: "Dawid W." <h...@N...gazeta.pl>

    666 <p...@p...com> napisał(a):

    > No, niez=B3ych masz kupli, mo=BFe niech od razu bufet zrobi??
    > JaC

    A kim wac pan jestes, ze oceniasz innych? Kolejny nawiedzony oazowy klocek?

  • 4. Data: 2002-10-08 22:50:32
    Od: "Dawid W." <h...@N...gazeta.pl>

    666 <p...@p...com> napisał(a):

    > No, niez=B3ych masz kupli, mo=BFe niech od razu bufet zrobi??
    > JaC

    BTW naucz sie wpierw odpowiadac na posty, a dopiero pozniej sie udzielaj.

  • 5. Data: 2002-10-08 22:53:08
    Od: "Dawid W." <h...@N...gazeta.pl>

    marcin \(cxpincet\) <m...@b...pl> napisał(a):

> [...]
    > ominąć np. bar otwarty od 16 kiedy nie ma juz zajęć w szkole?
    > wielkoie dzięki za wszelkie podpowiedzi przekierowani itp.

    Proponuje przejrzec "ustawe o wychowaniu w trzezwosci..."
    http://isip.sejm.gov.pl/PRAWO.nsf/9ccbb24fca41c4aec1
    2567ae002a59a3/ce2def19a78
    a4731c1256657004a99fd/$FILE/D19820230L.pdf

  • 6. Data: 2002-10-09 06:39:36
    Od: "marcin \(cxpincet\)" <m...@b...pl>

> [...]
    2567ae002a59a3/ce2def19a
    78
    > a4731c1256657004a99fd/$FILE/D19820230L.pdf

    przeglądałem, ale nic tam na ten temat nie ma
    bo i być nie powinno bo jak mi objaśniła pani z magitratu to nie ma na ten
    temat żadnych obostrzeń
    czyli jest to już odpowiedź na moje pytanie

    pozdrawiam
    marcin