  • 1. Data: 2005-10-03 18:18:14
    Temat: bank przetwarza moje dane bez zgody
    Od: "dziwak" <d...@f...com>

    Mój bank przetwarza moje dane osobowe, mimo, że wyraźnie zaznaczyłem
    przy podpisaniu umowy, że sobie tego nie życze. Czy mogę ich zaskarżyć,
    albo żądąć jakiegoś wynagrodzenia za moje szkody? ;)

  • 2. Data: 2005-10-03 18:34:14
    Temat: Re: bank przetwarza moje dane bez zgody
    Od: Liwiusz <l...@t...poczta.onet.pl>

    dziwak napisał(a):
    > Mój bank przetwarza moje dane osobowe, mimo, że wyraźnie zaznaczyłem
    > przy podpisaniu umowy, że sobie tego nie życze. Czy mogę ich zaskarżyć,
    > albo żądąć jakiegoś wynagrodzenia za moje szkody? ;)

    Bank może przetważać Twoje dane bez Twojej zgody, ponieważ jesteś
    stroną umowy. Jak sobie wyobrażasz realizację umowy bez możliwości
    przetwarzania Twoich danych?

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 3. Data: 2005-10-03 18:39:55
    Od: "dziwak" <d...@f...com>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@t...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:dhrtj0$9av$1@news.onet.pl...

    > Bank może przetważać Twoje dane bez Twojej zgody, ponieważ jesteś
    > stroną umowy. Jak sobie wyobrażasz realizację umowy bez możliwości
    > przetwarzania Twoich danych?

    Może niedokładnie się wyraziłem, chodzi o przetwarzanie danych w celach
    marketingowych,
    klauzule "przetwarzania w celach wykonywania usług..." zaznaczyłem TAK,
    bo inaczej faktycznie nie mógłbym zostać ich klientem, ale poniżej było
    "w celach marketingowych" i tu skreśliłem NIE
    a podczas logowania się do konta www, zauważyłem, że mam ustawione na
    TAK.

  • 4. Data: 2005-10-03 19:09:33
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "dziwak" <d...@f...com> napisał w wiadomości
    > Mój bank przetwarza moje dane osobowe, mimo, że wyraźnie zaznaczyłem
    > przy podpisaniu umowy, że sobie tego nie życze. Czy mogę ich zaskarżyć,
    > albo żądąć jakiegoś wynagrodzenia za moje szkody? ;)

    A jakież to szkody poniosłeś?

  • 5. Data: 2005-10-03 19:36:36
    Od: "dziwak" <d...@f...com>

    wiadomości news:dhrvl3$qvh$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "dziwak" <d...@f...com> napisał w wiadomości
    >
    > A jakież to szkody poniosłeś?

    Sprzedane moje dane i będę otrzymywać niezamówiony, niechciany spam?

  • 6. Data: 2005-10-03 19:45:42
    Od: scream <n...@p...pl>

    dziwak napisał(a):
    > Sprzedane moje dane i będę otrzymywać niezamówiony, niechciany spam?

    Jak sprzedadzą i ten spam otrzymasz, a potem jeszcze im udowodnisz że to
    oni sprzedali, to możesz skarżyć.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 7. Data: 2005-10-03 20:32:56
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    > Sprzedane moje dane i będę otrzymywać niezamówiony, niechciany spam?

    To straszne! Okropne!
    A jak wyceniasz te szkody?

    A serio: wątpię aby jakikolwiek bank sprzedawał takie dane.
    Wykorzystują je jedynie do promowania swoich usług. Z moich obserwacji
    wynika, że niezbyt nachalnie. Innymi słowy, problem pozorny a szkody
    wydumane.

  • 8. Data: 2005-10-03 23:34:00
    Od: ...@...c

    Dnia Mon, 3 Oct 2005 20:18:14 +0200, dziwak napisał(a):

    > Mój bank przetwarza moje dane osobowe, mimo, że wyraźnie zaznaczyłem
    > przy podpisaniu umowy, że sobie tego nie życze. Czy mogę ich zaskarżyć,
    > albo żądąć jakiegoś wynagrodzenia za moje szkody? ;)

    tam, masz pełne prawo żadać odszkodowania w przypadku przetwarzania danych
    osobowych bez twojej zgody w celach marketingowych (nie słuchaj kolegów
    którym się wydaje że istnieją tylko straty materialne) - udaj się do
    prawnika który sie w tym specjalizuje, jeżeli masz twarde dowody jak
    korespondencje reklamową z banku adresowaną na ciebie to szybko dojdziecie
    do ugody z bankiem.

    --
    pozdrawiam,

  • 9. Data: 2005-10-04 00:27:55
    Od: scream <n...@p...pl>

    ...@...c napisał(a):
    > tam, masz pełne prawo żadać odszkodowania w przypadku przetwarzania danych
    > osobowych bez twojej zgody w celach marketingowych (nie słuchaj kolegów
    > którym się wydaje że istnieją tylko straty materialne) [...]

    Żeby mieć prawo do odszkodowania, jak sama nazwa tegoż wskazuje,
    musiałby ponieść jakąś konkretną szkodę. A nie poniósł żadnej. Skoro
    jednak twierdzisz, że to Ty masz rację, to poproszę o jakąś podstawę
    prawną, komentarz, wyrok w podobnej sprawie, cokolwiek co może
    potwierdzić to co mówisz.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 10. Data: 2005-10-04 01:01:57
    Od: emma <y...@w...net>

    scream wrote:

    > Żeby mieć prawo do odszkodowania, jak sama nazwa tegoż wskazuje,
    > musiałby ponieść jakąś konkretną szkodę.

    Poniosl bardzo konkretna. Naruszono jego prywatnosc.

    > A nie poniósł żadnej. Skoro
    > jednak twierdzisz, że to Ty masz rację, to poproszę o jakąś podstawę
    > prawną, komentarz, wyrok w podobnej sprawie, cokolwiek co może
    > potwierdzić to co mówisz.

    Chocby naruszenie umowy przy zakladniu konta? Starczy?