  • 1. Data: 2010-05-23 15:44:52
    Temat: badziewny produkt - co z tym zrobic
    Od: bdronka <b...@p...gazeta.pl>

    Witam,

    w sierpniu 2008 zakupiłem kabinę prysznicową, z czasem zaczęły pojawiać
    się usterki - brak pary, uszkodzone rolki, odchodząca farba itd.
    Zegłosiłem reklamacje w sklepie - brico depot (castorama) 2 miesiące
    temu - do tej pory brak reakcji (serwis powinien się odbyć w domu
    klienta), oprócz telefonu ze sklepu - " i jak, wszystko zostało już
    naprawione"? nikt sie nie zgłosił, nikt nie dzwonił.
    Byłem 2 razy w sklepie - wiem jedynie że firma sprowadzająca kabiny upadła.

    Co w takim wypadku mogę zrobić, skoro minęły już 2 miesiące od momentu
    zgłoszenia? Czekać? Nie będę ukrywał, że mając na uwadze że ta kabina to
    okropny bubel, najbardziej by mnie zadowoliło, jakby sklep sonbie ją
    zabrał...

    pozdrawiam i dziękuję za podpowiedz!

  • 2. Data: 2010-05-23 17:20:15
    Temat: Re: badziewny produkt - co z tym zrobic
    Od: news-gazeta <n...@n...pl>

    bdronka pisze:
> [...]
    > zgłoszenia? Czekać? Nie będę ukrywał, że mając na uwadze że ta kabina to
    > okropny bubel, najbardziej by mnie zadowoliło, jakby sklep sonbie ją

    Pracuję w hurtowni z takim osprzętem.
    Żal mi ludzi którzy chcą zaoszczędzić 15% ceny produktu
    i wierzą że kupują towar po super promocyjnej cenie bo w markecie jest
    taniej.
    Niestety w 99% przypadkach jest to zwykły chińczyk
    i do tego robiony dla marketów. Czyli niższej kategorii.

    Sprawdza się powiedzenie = kto tanio kupuje - dwa razy kupuje.

    Pozdrawiam- Darek.

  • 3. Data: 2010-05-23 19:00:24
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail n...@n...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]
    > i do tego robiony dla marketów. Czyli niższej kategorii.
    >
    > Sprawdza się powiedzenie = kto tanio kupuje - dwa razy kupuje.

    wzruszyła nas...
    A cos w temacie?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Życie ma to do siebie, że nie można go powtórzyć."

  • 4. Data: 2010-05-24 06:29:49
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    na nieszczescie dla sklepu mozesz domagac sie wymiany towaru na pelnosprawny
    lub bonifikaty jesli obecna niepelnosprawnosc kabiny jest zjadliwa.
    pisemnie.