  • 1. Data: 2005-09-20 15:25:29
    Temat: auto 2 miejscowe - konsekwencje
    Od: "GS" <g...@p...onett.pl>

    Witam,

    Jakie moge poniesc jezeli beda nie dwie ale wiecej osob w samochodzie?
    Krakta jest za przednimi siedzeniami, ale mam tylna kanape (wymontowana) i
    moglbym jej uzyc czasami (weekend). Wymontowac kratke a wstawic kanape.

    Pozdrawiam
    Grzegorz

  • 2. Data: 2005-09-20 16:19:11
    Temat: Re: auto 2 miejscowe - konsekwencje
    Od: "michalak01" <n...@n...pl>

    > Jakie moge poniesc jezeli beda nie dwie ale wiecej osob w samochodzie?
    > Krakta jest za przednimi siedzeniami, ale mam tylna kanape (wymontowana) i
    > moglbym jej uzyc czasami (weekend). Wymontowac kratke a wstawic kanape.

    Nie wiem co dokładnie grozi za coś takiego, ale napewno nie będzie to zwykły
    mandat tylko sprawa karno-skarbowa. W najlepszym wypadku wielotysięczna
    grzywna, w najgorszym nawet odsiadka.

  • 3. Data: 2005-09-20 22:18:17
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "michalak01" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    to zwykły
    > mandat tylko sprawa karno-skarbowa. W najlepszym wypadku

    Ja bym bardzo prosił o nie wprowadzanie ludzi w błąd.

    Będzie to po prostu samowolne przerobieni pojazdu. Mandat karny plus
    zatrzymanie dowodu rejestracyjnego. Poważniejszy kłopot może
    zaistnieć, gdyby doszło do wypadku drogowego. Bo wówczas
    ubezpieczyciel będzie miał powód do odmowy wypłaty odszkodowania. Na
    ile skuteczny, to już inna sprawa.

  • 4. Data: 2005-09-20 22:33:45
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

> [...]

    > to zwykły
    > mandat tylko sprawa karno-skarbowa. W najlepszym wypadku

    W najgorszym to uciecie glowy, nie ? Rozbrajajace, jak ludzie sie
    potrafia bac nie wiadomo czego... :-))))))))))

    marekz

  • 5. Data: 2005-09-21 05:50:25
    Od: "michalak01" <n...@n...pl>

    > Ja bym bardzo prosił o nie wprowadzanie ludzi w błąd.
    >
    > Będzie to po prostu samowolne przerobieni pojazdu. Mandat karny plus
    > zatrzymanie dowodu rejestracyjnego.

    No coz, ja slyszalem co innego. Mianowicie, ze samowolne zdjecie kratki
    homologacyjnej jest traktowane jak oszustwo podatkowe. Konkretnie chodzi o
    wyludzenie zwrotu podatku VAT od skarbu panstwa. Ciekawe czy za to tylko
    mandacik sie dostanie???
    No, ale ekspertem nie jestem....

  • 6. Data: 2005-09-21 18:00:36
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > No cóż, ja słyszałem co innego.

    A można wiedzieć gdzie to słyszałeś?

    > Mianowicie, ze samowolne zdjęcie kratki
    > homologacyjnej jest traktowane jak oszustwo podatkowe. Konkretnie
    chodzi o
    > wyłudzenie zwrotu podatku VAT od skarbu państwa. Ciekawe czy za to
    tylko
    > mandacik się dostanie???
    > No, ale ekspertem nie jestem....

    Ja tam za eksperta się również nie uważam, ale nie wiem czemu zdjęcie
    kratki miało by akurat powodować inne skutki, niz. zdjęcie drzwi.
    Element pojazdu, jak każdy inny.