  • 1. Data: 2002-12-06 21:15:53
    Temat: aukcje allegro
    Od: "Allegrowicz" <a...@N...gazeta.pl>

    Witam grupowiczow,
    Pisze w takiej sprawie:
    Na aukcji allegro sprzedalem telefon. Otrzymalem wplate na konto i wyslalem
    aparat. Telefon dotarl. Kupujacy stwierdzil ze mu on jednak nie odpowiada
    wiec umowilismy sie ze przeleje mu spowrotem pieniadze. Pieniadze do niego
    dotarly a telefon do mnie nie.
    Jak moge dochodzis swoich praw? Mam potwierdzenie nadania przesylki (i
    odebrania jej przez kupujacego - wyslalem ja za potwierdzeniem odbioru)
    wplaty byly dokonane z konta i na konto. Czy takie dowody beda dla sadu
    wystarczajace?
    Pozdrawiam i z gory dziekuje za odpowiedz.
    --
    Allegrowicz

  • 2. Data: 2002-12-07 16:58:40
    Temat: Re: aukcje allegro
    Od: "Krzysztof Kolinski" <k...@p...onet.pl>

    Witam grupowiczow,
> [...]
    > odebrania jej przez kupujacego - wyslalem ja za potwierdzeniem odbioru)
    > wplaty byly dokonane z konta i na konto. Czy takie dowody beda dla sadu

    A nie lepiej bylo sie umowic aby odeslal za pobraniem ?? Teraz to bedzie
    ciezko.

    Pozdrawiam
    Krzysztof