-
1. Data: 2008-01-24 08:44:25
Temat: anulowanie wycieczki last-minute
Od: MZ <m...@...pl.usun.koncowke>
Witam.
Znalazłem w biurze podróży b. atrakcyjną cenowo wycieczkę (poniżej 5%
normalnej wartości). Wypełniłem na stronie wszystkie dane, po czym
zapłaciłem za wycieczkę mTransferem.
Dziś dostałem zwrot pieniędzy z mailową informacją, że kwota została
błędnie obliczona.
Czy mogę w jakiś sposób wyegzekwować wykonanie tej usługi, czy raczej
nie mam szans, ze względu na dużą różnicę między normalną ceną a tą,
jaką zapłaciłem? Czy w momencie kiedy zapłaciłem, umowa została zawarta
i mogę domagać się jej wykonania?
--
Pozdrawiam
MZ
Najnowsze w dziale Prawo
-
Praca w upały: limity maksymalnej temperatury w pracy już od 2027 roku
-
Ustawa o dostępności: banki bardziej wrażliwe na konsumenta
-
Podróże lotnicze w niestabilnych czasach. Prawa pasażera i odszkodowania za lot - praktyczny poradnik
-
Bezprawne podwyżki czesnego na Uniwersytecie SWPS i Politechnice Lubelskiej?