  • 1. Data: 2007-11-04 17:38:18
    Temat: allegro - kupujacy auto nie reaguje
    Od: tangie <t...@W...pl>

    Witam

    Sytuacja wyglada nastepujaco: wystawilem samochod na allegro. Ktos
    zalicytowal 'kup teraz' tym samym wygrywajac aukcje. Jednak jutro mija 7
    dzien i gosc sie nie odzywa. Jak wyegzekwowac na kupujacym odbior
    samochodu? Czy pozostaje tylko droga sadowa? A jesli tak to w jaki
    sposob sie to przeprowadza?

    Dziekuje za odpowiedzi i pomoc!

    pzdr,

  • 2. Data: 2007-11-04 18:27:17
    Temat: Re: allegro - kupujacy auto nie reaguje
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela, 4 listopada 2007 18:38
    (autor tangie
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fgl026$npj$1@inews.gazeta.pl>):

> [...]
    > dzien i gosc sie nie odzywa. Jak wyegzekwowac na kupujacym odbior
    > samochodu? Czy pozostaje tylko droga sadowa? A jesli tak to w jaki

    A na jakiej podstawie sądowa? Rozmyślił się i już.

    --
    Tristan
    napisz tu: b...@n...pl o...@n...pl t...@w...pl

  • 3. Data: 2007-11-04 18:46:33
    Od: KsZZysiek <kszysiek@__tlen.pl>

    > dzien i gosc sie nie odzywa. Jak wyegzekwowac na kupujacym odbior
    > samochodu? Czy pozostaje tylko droga sadowa? A jesli tak to w jaki
    > sposob sie to przeprowadza?

    Nic nie wyegzekwujesz. Wystaw mu negatywa i przeprowadz w allegro
    procedurę zwrotu prowizji.

    --
    Krzysztof, Kraków, http://kp.oz.pl

  • 4. Data: 2007-11-04 19:47:49
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > A na jakiej podstawie sądowa? Rozmyślił się i już.

    Do zawarcia umowy doszło w chwili licytacji. No przecież na takiej zasadzie
    ludzie wygrywają te samochody za grosze. Inna sprawa, czy ma sens
    pieniaczenie się w sądach. Negatyw i wystawić drugi raz. Na pewno szybciej
    się znajdzie nowy kupiec, niż by się skończyła sprawa sądowa, o egzekucji
    zapłaty nie wspominając.

  • 5. Data: 2007-11-05 10:31:46
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On Nov 4, 7:46 pm, KsZZysiek <kszysiek@__tlen.pl> wrote:

    > Nic nie wyegzekwujesz. Wystaw mu negatywa i przeprowadz w allegro
    > procedur zwrotu prowizji.
    >
    > --
    > Krzysztof, Kraków,http://kp.oz.pl

    Ja bym radzil przeczytac regulamin. Dwa tygodnie to 14 dni nie 7
    zwlaszcza ze w ostatnich 4 dniach mogl byc w Sewastopolu groby
    dowiedzac.

  • 6. Data: 2007-11-05 12:06:19
    Od: tangie <t...@W...pl>

    > Ja bym radzil przeczytac regulamin. Dwa tygodnie to 14 dni nie 7
    > zwlaszcza ze w ostatnich 4 dniach mogl byc w Sewastopolu groby
    > dowiedzac.

    " 9.2. Sprzedający i Kupujący powinni nawiązać kontakt nie później niż w
    terminie siedmiu dni od daty zakończenia aukcji. W przypadku braku
    odpowiedzi ze strony kontrahenta w powyższym terminie, można od umowy
    sprzedaży odstąpić. "

    ...wlasnie w tym sek ze 7 dni

  • 7. Data: 2007-11-05 13:56:29
    Od: Paweł Ubysz <p...@W...pl>

    Użytkownik "tangie" <t...@W...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    | terminie siedmiu dni od daty zakończenia aukcji. W przypadku braku
    | odpowiedzi ze strony kontrahenta w powyższym terminie, można od umowy

    Sprzedający i kupujący - czy Ty próbowałeś się z nim skontaktować ? jeżeli
    tak i nie było odzewu wypełniaj formularz zwrotu prowizji - od tej pory
    będzie sie z nim kontaktowało Allegro. A po otrzymaniu zwrotu wal mu
    negatywa i już.

  • 8. Data: 2007-11-06 11:45:16
    Od: "MIchal" <d...@g...pl>

> [...]
    > tak i nie było odzewu wypełniaj formularz zwrotu prowizji - od tej pory
    > będzie sie z nim kontaktowało Allegro. A po otrzymaniu zwrotu wal mu

    Po otrzymaniu zwrotu prowizji, taki typ powinien miec brak mozliwosci
    wystawienia negatywa, a pewnie wystawi negatywa.

    Sam mialem kiedys taką akcje, chyba ze cos się zmieniło