  • 1. Data: 2008-10-01 16:51:43
    Temat: alimenty - prawo jazdy
    Od: "tango" <t...@g...pl>

    Dziś w radio w wiadomościach słyszałem informacje, że za uchylanie się od
    płacenia alimentów bedą zabierać delikwentowi prawo jazdy. Nie wiem tylko
    czy już uchwalono czy to tylko projekt.
    Jakkolwiek jestem za ściganiem osobników uchylających się od płacenia to
    jednak uważam, że zabieranie prawa jazdy jest śmieszne i nie powinno być
    stosowane,
    Bo:
    - co ma piernik do wiatraka? Niech jeszcze dołożą zakaz korzystania z
    komunikacji puublicznej i będzie pełen sukces
    - jeżeli zabiorą prawo jazdy to zabiorą tylko papier a nie uprawnienia.
    Zatem pewnie wystawią kwit zatrzyamnia. Ja w takiej sytuacji przy kontroli
    policyjnej tym dokumentem bym się legitymował;
    - podejrzewam, że to będzie bubel i ustawodawca zapomni o możliwości
    komunikowania się policji z urzędem (cyba ma to być gmina) zatrzyującym
    prawko. Zatem zgłosiłbym zaginięcie dokumentu.
    - po wtóre ktoś zaskarży zapis do TK, a TK pewnie przyzna mu rację.

  • 2. Data: 2008-10-01 17:23:33
    Temat: Re: alimenty - prawo jazdy
    Od: "ra9om1ak" <r...@g...pl.WYTNIJ.TO>

    tango wrote:
    > Dziś w radio w wiadomościach słyszałem informacje, że za uchylanie
    > się od płacenia alimentów bedą zabierać delikwentowi prawo jazdy. Nie
    > wiem tylko czy już uchwalono czy to tylko projekt.

    Z dwa lata temu ? Albo wiecej. Ustawa o postepowaniu wobec dluznikow
    alimentacyjnych. Niektore pismaki nie maja juz chyba o czym pisac.

    --
    ra9om1ak
    ra9om1ak[MAUPA]gazeta.pl

  • 3. Data: 2008-10-01 19:39:44
    Od: "d852" <d...@p...onet.pl>

    tango wrote:
    > Dziś w radio w wiadomościach słyszałem informacje, że za uchylanie
    > się od płacenia alimentów bedą zabierać delikwentowi prawo jazdy.

    To prima aprilis ? W październiku ?

  • 4. Data: 2008-10-01 21:14:19
    Od: Garvey <g...@g...pl>

    d852 pisze:

    > To prima aprilis ? W październiku ?

    nie, o ile niczego nie przekrecilem to po dwoch miesiacach nieplacenia
    mozna delikwenta wpisac na liste dluznikow w KRD, a po 6 zabrac mu prawo
    jazdy

  • 5. Data: 2008-10-01 21:16:48
    Od: Garvey <g...@g...pl>

    tango pisze:
> [...]
    > - co ma piernik do wiatraka? Niech jeszcze dołożą zakaz korzystania z
    > komunikacji puublicznej i będzie pełen sukces

    skoro ma na paliwo to tym bardziej stac go na zaplacenie alimentow

  • 6. Data: 2008-10-01 21:23:22
    Od: Goomich <k...@i...eu>

    You have one message from: "tango" <t...@g...pl>

    > Dziś w radio w wiadomościach słyszałem informacje, że za uchylanie
    > się od płacenia alimentów bedą zabierać delikwentowi prawo jazdy.
    > Nie wiem tylko czy już uchwalono czy to tylko projekt.

    Ta ustawa od dzisiaj jest uchylona.

    --
    Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
    k...@i...eu UIN: 6750153

  • 7. Data: 2008-10-01 21:23:45
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 01 październik 2008 23:16
    (autor Garvey
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gc0pen$dmi$2@atlantis.news.neostrada.pl>):

    > skoro ma na paliwo to tym bardziej stac go na zaplacenie alimentow

    A skąd wiesz, że ma na paliwo?

    --
    Tristan

  • 8. Data: 2008-10-01 21:41:10
    Od: "d852" <d...@p...onet.pl>

    Garvey wrote:

    > skoro ma na paliwo to tym bardziej stac go na zaplacenie alimentow

    No ale co ma do tego prawo jazdy do ciężkiej cholery ??
    Mam nadzieję, że jednak żarty sobie stroisz. Powiedz, że ludzie jednak
    nie myślą w ten sposób ;)

  • 9. Data: 2008-10-01 22:10:55
    Od: Garvey <g...@g...pl>

    Tristan pisze:
    > W odpowiedzi na pismo z środa 01 październik 2008 23:16
> [...]

    jezeli nie ma na paliwo, to prawo jazdy nie jest mu potrzebne :P

  • 10. Data: 2008-10-01 22:27:23
    Od: "d852" <d...@p...onet.pl>

    Garvey wrote:

    > jezeli nie ma na paliwo, to prawo jazdy nie jest mu potrzebne :P

    Tiaa ;)
    Ja to w ogóle idę o zakład, że ten przepis wymysliła kobieta. Można to
    jakoś sprawdzić ?
    Odszczekam, jak się pomyliłem ;)